Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:14Du är välkommen att komma och springa Bjarne.
Du får soppa och bröd efter målgång...Gott!
Du är välkommen att komma och springa Bjarne.
Du får soppa och bröd efter målgång...Gott!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:44Jo jag är lite sugen, men mossen är såååå jä***la jobbig så jag vet inte...
Jo jag är lite sugen, men mossen är såååå jä***la jobbig så jag vet inte...
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:44Jo jag är lite sugen, men mossen är såååå jä***la jobbig så jag vet inte...
Jo jag är lite sugen, men mossen är såååå jä***la jobbig så jag vet inte...
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 21:09Välkommen i dubbel-klubben Bjarne...hehe..!?
Välkommen i dubbel-klubben Bjarne...hehe..!?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 00:03tack tack
tack tack
Quote from Jenny Söderberg on 5 May 2010, 10:10Jag och en polare funderar på att ställa upp... Verkar riktigt schysst!
Jag och en polare funderar på att ställa upp... Verkar riktigt schysst!
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:08För de som tycker provlöpning av banan är skoj så sker det på torsdag kl 18.00. Mer info finns på webbsidan.
För de som tycker provlöpning av banan är skoj så sker det på torsdag kl 18.00. Mer info finns på webbsidan.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 22:38Var med och provsprang banan, jättefin bana, kuperad och krävande, samtdigt fick vi en fantastisk överblick av Göteborg från Getryggen. Tack för initiativet, jag kommer tillbaks på söndag, denna gång för 2 varv (H)
Var med och provsprang banan, jättefin bana, kuperad och krävande, samtdigt fick vi en fantastisk överblick av Göteborg från Getryggen. Tack för initiativet, jag kommer tillbaks på söndag, denna gång för 2 varv (H)
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 13:38Prognosen säger 15: grader och lätt molnighet på söndag i Göteborg, dvs perfekt löparväder.
Efteranmälan är möjligt på plats, fram till 15 minuter innan start. Kan dock vara bra att komma lite mer i tid än så, så att man hinner värma upp ordentligt inf
Prognosen säger 15: grader och lätt molnighet på söndag i Göteborg, dvs perfekt löparväder.
Efteranmälan är möjligt på plats, fram till 15 minuter innan start. Kan dock vara bra att komma lite mer i tid än så, så att man hinner värma upp ordentligt inf
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 18:25Det blev varmare, strålande sol, ca 20 grader och en rätt bra vind. Tyckte att arrangörerna gjorde ett kanonjobb. det hela blev en mycket rolig tävling. Hoppas att den återkommer nästa år igen.
Det blev varmare, strålande sol, ca 20 grader och en rätt bra vind. Tyckte att arrangörerna gjorde ett kanonjobb. det hela blev en mycket rolig tävling. Hoppas att den återkommer nästa år igen.