Quote from Guest on 20 June 2007, 12:07Är det ngn som har ngn bra idé på hur man undviker skav på insidan överarmen. får skav av tröjan. har provat olika tröjor även craft. adidas men det hjälper inte. kan man smorja med ngt elle linda in armen.? 😉
Är det ngn som har ngn bra idé på hur man undviker skav på insidan överarmen. får skav av tröjan. har provat olika tröjor även craft. adidas men det hjälper inte. kan man smorja med ngt elle linda in armen.? 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 12:17På sikt är det bättre att hitta kläder som inte ger skavsår (sitter de tillräckligt tight?), men för visst skydd kan man smörja in området med vitt vaselin (finns på apoteket) innan man ger sig ut. Sen härdar huden med tiden också, så det är förhoppningsv
På sikt är det bättre att hitta kläder som inte ger skavsår (sitter de tillräckligt tight?), men för visst skydd kan man smörja in området med vitt vaselin (finns på apoteket) innan man ger sig ut. Sen härdar huden med tiden också, så det är förhoppningsv
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 12:46Ta av dig tröjan och spring i sport-BH...
Ta av dig tröjan och spring i sport-BH...
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 13:14Nja, jag vill gärna ha en tröja eller liknande på mig. jag får pröva det där vaselinet i stället.
Nja, jag vill gärna ha en tröja eller liknande på mig. jag får pröva det där vaselinet i stället.
Quote from Linnea Persson on 20 June 2007, 14:41Jag har aldrig testat med vaselin men jag har använt tejp på de ställen där kläderna skavt när det varit som värst, nu verker det dock som att jag fått elefanthud på de utsatta ställena.
Jag har aldrig testat med vaselin men jag har använt tejp på de ställen där kläderna skavt när det varit som värst, nu verker det dock som att jag fått elefanthud på de utsatta ställena.
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 22:18"Ta av dig tröjan och spring i sport-BH... "
Linus. Det låter skönt, men det får bli nästa sommar om "badringen" är borta då... (#)
"Ta av dig tröjan och spring i sport-BH... "
Linus. Det låter skönt, men det får bli nästa sommar om "badringen" är borta då... (#)
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 07:30Nu är det 12-16 grader i norrbotten -_-
Annars skiter jag i valkar, tröja är för varmt när det är 20C och det känns som jag rör mig bättre utan, lättare att se till att få med magmusklerna än när man har ett tajt linne på sig :/Om folk stör sig på hur a
Nu är det 12-16 grader i norrbotten -_-
Annars skiter jag i valkar, tröja är för varmt när det är 20C och det känns som jag rör mig bättre utan, lättare att se till att få med magmusklerna än när man har ett tajt linne på sig :/
Om folk stör sig på hur a
Quote from Camilla Höög on 21 June 2007, 08:31Det finns ju linnen/tanktops om man inte vill springa i bara BH:n.
Det finns ju linnen/tanktops om man inte vill springa i bara BH:n.
Quote from Bjarne Lewin on 21 June 2007, 09:14Jag springer gladeligen i bara BHn den är ju faktiskt så pass stor att den ser ut som ett kort linne och det känns tillräckligt.
Däremot så tycker jag att det är osmakligt när det springer omkring illaluktande gubbar med ölmage i affärerna utan ngt på ö
Jag springer gladeligen i bara BHn den är ju faktiskt så pass stor att den ser ut som ett kort linne och det känns tillräckligt.
Däremot så tycker jag att det är osmakligt när det springer omkring illaluktande gubbar med ölmage i affärerna utan ngt på ö
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 09:54:)))
Det var inte snällt ...
När jag springer åker kläder av och på, får väl hoppas att ingen lider av det - när de blir större lär väl barnen börja skämmas förstås ... suck.Träningsspår är annars en helt annan sak än mataffärer och restauranger (om de
:)))
Det var inte snällt ...
När jag springer åker kläder av och på, får väl hoppas att ingen lider av det - när de blir större lär väl barnen börja skämmas förstås ... suck.
Träningsspår är annars en helt annan sak än mataffärer och restauranger (om de