Quote from Bjarne Lewin on 21 June 2007, 10:33Häromdagen så hade jag värdens bry! Jag skulle ut och springa med bara sportBH på överkroppen men så behövde jag handla ngt liten innan eller precis efter löpturen. Jag tror det slutade med att jag tog på mig en tröja ovanpå och gick till affären handlade
Häromdagen så hade jag värdens bry! Jag skulle ut och springa med bara sportBH på överkroppen men så behövde jag handla ngt liten innan eller precis efter löpturen. Jag tror det slutade med att jag tog på mig en tröja ovanpå och gick till affären handlade
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 10:53JAg drar på mig en väldigt vid klänning, bara styv krage och axelband, sedan formlyst tyg när jag är i bikini och ska gå från min solbadsplats till affär eller lägenhet.
Har på mig vindjacka på väg till spåret, ofta hamnar den runt höften medan jag spring
JAg drar på mig en väldigt vid klänning, bara styv krage och axelband, sedan formlyst tyg när jag är i bikini och ska gå från min solbadsplats till affär eller lägenhet.
Har på mig vindjacka på väg till spåret, ofta hamnar den runt höften medan jag spring
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 14:56Senaste vändorna har varit på jobbets knappa kilometerspår så saker åker av och så stoppar jag in dem i byxlinningen baktill (vifta på svansen eller ngt ... ) eller knyter jackan om midjan om den är med, den kan man stoppa saker i fickorna på också (alla
Senaste vändorna har varit på jobbets knappa kilometerspår så saker åker av och så stoppar jag in dem i byxlinningen baktill (vifta på svansen eller ngt ... ) eller knyter jackan om midjan om den är med, den kan man stoppa saker i fickorna på också (alla
Quote from Jan Lundquist on 21 June 2007, 15:06Och i lilla staden jag bor i kan man vid spårets början och slut lämna både jackor och vattenflaskor 🙂
Och i lilla staden jag bor i kan man vid spårets början och slut lämna både jackor och vattenflaskor 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 21 June 2007, 16:20På längre turer brukar jag tejpa/plåstra insidan av över armarna och även ryggen under pulsbandsspännet. Har försökt "hålla ut" överarmarna också men det blir onödigt jobbigt. Vaselin eller sportslick kan säkert också funka. Det funkar ju på fötter i all
På längre turer brukar jag tejpa/plåstra insidan av över armarna och även ryggen under pulsbandsspännet. Har försökt "hålla ut" överarmarna också men det blir onödigt jobbigt. Vaselin eller sportslick kan säkert också funka. Det funkar ju på fötter i all
Quote from ellen olsson on 27 June 2007, 08:24> Det finns ju linnen/tanktops om man inte vill springa i bara BH:n.
Min erfarenhet är att linnen är betydligt värre ur skavsårssynpunkt än t-shirts. Jag får alltid skavsår när jag springer i linne men aldrig när jag springer i t-shirt.
> Det finns ju linnen/tanktops om man inte vill springa i bara BH:n.
Min erfarenhet är att linnen är betydligt värre ur skavsårssynpunkt än t-shirts. Jag får alltid skavsår när jag springer i linne men aldrig när jag springer i t-shirt.