Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 22:36Jag brukar numera klara mig från skavsår. Brukar dock använda Bodyglide mellan lår och på bröstvårtor under pass som varar mer än 2h för att vara på den säkra sidan 🙂
Jag brukar numera klara mig från skavsår. Brukar dock använda Bodyglide mellan lår och på bröstvårtor under pass som varar mer än 2h för att vara på den säkra sidan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:10Vitt vaselin på långpass (+20 km) för mig också. En gnutta i ljumskarna, på tårna och i armvecken. Funkar alldeles utmärkt.
Sen är det väl som David säger: en gnutta fotvård emellanåt lite generellt sådär är väl bra, men det tror jag de flesta är gansk
Vitt vaselin på långpass (+20 km) för mig också. En gnutta i ljumskarna, på tårna och i armvecken. Funkar alldeles utmärkt.
Sen är det väl som David säger: en gnutta fotvård emellanåt lite generellt sådär är väl bra, men det tror jag de flesta är gansk
Quote from Elias Engqvist on 27 June 2009, 23:11Efter att jag köpt vaselinet på apoteket brukar jag kalla det mitt!!!
Efter att jag köpt vaselinet på apoteket brukar jag kalla det mitt!!!
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:14http://www.bodyglide.com/#/products/anti-chafe
Funkar på vandring mot infanterield, borde funka fint till löpning.
Edit: Vaselin är lättare att få tag på skulle jag tro, säkert billigare också.
Funkar på vandring mot infanterield, borde funka fint till löpning.
Edit: Vaselin är lättare att få tag på skulle jag tro, säkert billigare också.
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:22Var kan man köpa det här "Bodyglide", här hemma i Sverige?
Var kan man köpa det här "Bodyglide", här hemma i Sverige?
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:38Minns inte var jag handlade men det var en friluftsbutik har jag för mig. Det kan vara värt att kolla din lokala handlare inom friluftsutrustning.
Annars kanske man får kolla med importören? http://www.roswi.se
Minns inte var jag handlade men det var en friluftsbutik har jag för mig. Det kan vara värt att kolla din lokala handlare inom friluftsutrustning.
Annars kanske man får kolla med importören? http://www.roswi.se
Quote from ellen olsson on 27 June 2009, 23:42Det låter som något som finns i mer suspekta butiker...
Det låter som något som finns i mer suspekta butiker...
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 23:59Ja nu kommer det något jättegammalt från Månkarbo igen..!?. Vet man med sig att man ska kuta ett längre pass på eftermiddagen alt kvällen etc så ställer man sig inte i duschen på morgonen med en massa fettlösande farfymerade duschgels å dyligt. Ingen dusc
Ja nu kommer det något jättegammalt från Månkarbo igen..!?. Vet man med sig att man ska kuta ett längre pass på eftermiddagen alt kvällen etc så ställer man sig inte i duschen på morgonen med en massa fettlösande farfymerade duschgels å dyligt. Ingen dusc
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 00:13> Det låter som något som finns i mer suspekta butiker...
Har liknande egenskaper och förmodligen samma ingredienser som en del av de preparat som jag tror du tänker på.
Har dock inte testat till nåt annat än idrott och friluftsliv, för dessa syndfria a
> Det låter som något som finns i mer suspekta butiker...
Har liknande egenskaper och förmodligen samma ingredienser som en del av de preparat som jag tror du tänker på.
Har dock inte testat till nåt annat än idrott och friluftsliv, för dessa syndfria a
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 14:05ja köpte mitt bodyglide på naturkompianiet
ja köpte mitt bodyglide på naturkompianiet