Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 21:02Hej Sarah
Jag har haft liknande problem som jag löste mha. Sportsockor från Seger i ull med förstärkningar där det varit problem. I mitt fall var det sportstrumpor i tvivelaktivt mtrl tillsammans med det faktum att jag snörat skorna för hårt som medförde
Hej Sarah
Jag har haft liknande problem som jag löste mha. Sportsockor från Seger i ull med förstärkningar där det varit problem. I mitt fall var det sportstrumpor i tvivelaktivt mtrl tillsammans med det faktum att jag snörat skorna för hårt som medförde
Quote from antti5303@gmail.com on 2 May 2008, 21:29Det kan också bero på att innersulan inte riktigt passar med din fot eller i skon.
Du kan pröva om den du hade innan passar.
Det kan också bero på att innersulan inte riktigt passar med din fot eller i skon.
Du kan pröva om den du hade innan passar.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 21:35Om jag hade haft möjlighet att byta så hade jag nog gjort det Sarah. Man ska inte behöva få HEMSKA skavsår i hålfoten(om jag fattat din beskrivning rätt) utav ett par joggingskor. Med användning kan du säkert platta ut skon lite och bli av med problemet,
Om jag hade haft möjlighet att byta så hade jag nog gjort det Sarah. Man ska inte behöva få HEMSKA skavsår i hålfoten(om jag fattat din beskrivning rätt) utav ett par joggingskor. Med användning kan du säkert platta ut skon lite och bli av med problemet,