Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 19:53Vid utdragna besvär som liknar benhinneinflammation bör man kontakta läkare. Det finns några andra åkommor som liknar benhinneinflammation som kan behöva andra typer av behandlingar. Exempelvis kompartmentsyndrom och stressfraktur. Det du beskriver Stefan
Vid utdragna besvär som liknar benhinneinflammation bör man kontakta läkare. Det finns några andra åkommor som liknar benhinneinflammation som kan behöva andra typer av behandlingar. Exempelvis kompartmentsyndrom och stressfraktur. Det du beskriver Stefan
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:40Jenny ,du kan ju testa spinning och se hur du kännner dig,får du för ont får du säga åt instruktören att du måste avsluta
Jenny ,du kan ju testa spinning och se hur du kännner dig,får du för ont får du säga åt instruktören att du måste avsluta
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 14:59När jag hade benhinne inflammation så slutade jag helt med löpning (jag kunde faktiskt inte ens gå raskt utan smärta) och började simma. Jag tror jag simmade i två-tre månader innan jag vågade börja med jogging igen.
När jag hade benhinne inflammation så slutade jag helt med löpning (jag kunde faktiskt inte ens gå raskt utan smärta) och började simma. Jag tror jag simmade i två-tre månader innan jag vågade börja med jogging igen.