Quote from Berit Bengtson on 1 July 2012, 19:05N.P.N.G - skrev:
> For 3 dager siden så jeg en som ikke hadde monterte komputer
> magneten motsatt av ventilen.Varför skulle man göra det?
Flera av de hjul jag har så blir de bättre balancerade med magneten nära ventilen, allt för att balansera upp den
N.P.N.G - skrev:
> For 3 dager siden så jeg en som ikke hadde monterte komputer
> magneten motsatt av ventilen.
Varför skulle man göra det?
Flera av de hjul jag har så blir de bättre balancerade med magneten nära ventilen, allt för att balansera upp den
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 19:38Sitter ikke ventilene dine mitt i felgen ?. Du har mulihvis kast i felgen. ?
Sitter ikke ventilene dine mitt i felgen ?. Du har mulihvis kast i felgen. ?
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 21:58Såhär tror jag det funkar: det finns någon sorts "prisvärdhetskurva" som tyvärr är brantas i början, dvs en extra peng i början ger mest tillbaka. Det gäller allt, restauranger, vin,skor och cyklar. Alltså är det större skillnad att byta fr Sora till Tiag
Såhär tror jag det funkar: det finns någon sorts "prisvärdhetskurva" som tyvärr är brantas i början, dvs en extra peng i början ger mest tillbaka. Det gäller allt, restauranger, vin,skor och cyklar. Alltså är det större skillnad att byta fr Sora till Tiag
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 15:23Jag är inne på samma sak, köpa ny cykel (har Tiagraväxlar nu) min kära cykelhandlare som jag har bra kontakt med och bra förtroende för och som inte slänger på mig saker för att han ska tjäna pengar sa ung ordagrant så här.
"skillnaden är minimal och mä
Jag är inne på samma sak, köpa ny cykel (har Tiagraväxlar nu) min kära cykelhandlare som jag har bra kontakt med och bra förtroende för och som inte slänger på mig saker för att han ska tjäna pengar sa ung ordagrant så här.
"skillnaden är minimal och mä