Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 12:22Skog finns inte i Stockholms innerstad.
Men man kan ta tricken till Hallonbergen och springa i Ursvik, det är i alla fall en liten skogsplätt. Eller till Hellasgården eller pendeln till Rudan. Från Hornsberg till Solna strand är det drygt 3 km. Årstavike
Skog finns inte i Stockholms innerstad.
Men man kan ta tricken till Hallonbergen och springa i Ursvik, det är i alla fall en liten skogsplätt. Eller till Hellasgården eller pendeln till Rudan. Från Hornsberg till Solna strand är det drygt 3 km. Årstavike
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 12:47Lena: Vad är det för fel på Lill-Jansskogen som gör att du inte räknar det som en skog i Stockholms innerstad?
Trådstartaren: Även runt universitetet finns skog att springa i, även om det ju är lite utanför själva stadskärnan. 🙂
Lena: Vad är det för fel på Lill-Jansskogen som gör att du inte räknar det som en skog i Stockholms innerstad?
Trådstartaren: Även runt universitetet finns skog att springa i, även om det ju är lite utanför själva stadskärnan. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 15:26Söder är väl innerstan också? Tantolunden, terräng-sm gick väl där härom helgen? Något korta varv dock..
Söder är väl innerstan också? Tantolunden, terräng-sm gick väl där härom helgen? Något korta varv dock..
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 16:39Nu var väl frågan just innerstan men jag kan inte låta bli
Men man behöver inte åka så långt för att hitta fin skog varken söderöver åt Nynäshamnshållet med pendeln eller norrut med samma pendel mot Bålstahållet till.
Åk till Kallhäll (22 min fr. Sthlm
Nu var väl frågan just innerstan men jag kan inte låta bli
Men man behöver inte åka så långt för att hitta fin skog varken söderöver åt Nynäshamnshållet med pendeln eller norrut med samma pendel mot Bålstahållet till.
Åk till Kallhäll (22 min fr. Sthlm