Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 21:48Jag pronerar inte, och har sprungit en hel del med Kayano, och det var inte så bra upptäckte jag.
Det hela började med att jag gick till en löparbutik (jag vill inte hänga ut någon, så jag säger inte vilken), där de filmade min löpning och kollade mina
Jag pronerar inte, och har sprungit en hel del med Kayano, och det var inte så bra upptäckte jag.
Det hela började med att jag gick till en löparbutik (jag vill inte hänga ut någon, så jag säger inte vilken), där de filmade min löpning och kollade mina
Quote from Catharina Brattlin on 26 April 2013, 23:04Marie, har Du inte överpronation finns ingen anledning att använda skor med pronationsstöd. Som t ex Asica Kayano har.
Jag rekommenderar Asics Nimbus. En bra mängdsko för neutrala steg, drop 13 mm och vikt 255 g.
Marie, har Du inte överpronation finns ingen anledning att använda skor med pronationsstöd. Som t ex Asica Kayano har.
Jag rekommenderar Asics Nimbus. En bra mängdsko för neutrala steg, drop 13 mm och vikt 255 g.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 14:36Mina Inov8 X-Talon 212 fungerar lika bra på asfalt (har bara sprungit upp till 32K) som i skog.
Mina Inov8 X-Talon 212 fungerar lika bra på asfalt (har bara sprungit upp till 32K) som i skog.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 15:47Huh - jag tycker att X-Talon 212 känns hemsk på asfalt.
Huh - jag tycker att X-Talon 212 känns hemsk på asfalt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 16:15Ja Tibor, jag antar att dessa skilda upplevelser beror på ett flertal faktorer: löparens vikt, kadens, steg (fotisättning), och då har jag säkert glömt femton faktorer. Men helt klart är: man måste ha omfattande löpvana och ha jobbat igenom sitt steg orde
Ja Tibor, jag antar att dessa skilda upplevelser beror på ett flertal faktorer: löparens vikt, kadens, steg (fotisättning), och då har jag säkert glömt femton faktorer. Men helt klart är: man måste ha omfattande löpvana och ha jobbat igenom sitt steg orde
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 09:45Cumulus är ju redan nämnd. Kanske Saucony Triumph kan nämnas.
Saucony Cortana skulle jag nog ett slag för med.
Cumulus är ju redan nämnd. Kanske Saucony Triumph kan nämnas.
Saucony Cortana skulle jag nog ett slag för med.