Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 20:43Min erfarenhet är att ju bättre löpare man är, ju längre kan man ha ett par skor. På den tiden jag sprang hyfsat mycket var jag ganska okänslig för gamla skor. Eller också beror det på att skorna höll bättre? Har ett par gamla Adidas EQ support från mitte
Min erfarenhet är att ju bättre löpare man är, ju längre kan man ha ett par skor. På den tiden jag sprang hyfsat mycket var jag ganska okänslig för gamla skor. Eller också beror det på att skorna höll bättre? Har ett par gamla Adidas EQ support från mitte
Quote from Catharina Brattlin on 29 January 2009, 21:24Johan, ska Du ändå köpa nya skor nu tycker jag att Du ska besöka Löplabbet eller nån liknande butik där de testar Din löpstil på löpband med videofilmning och så får Du springa med flera olika skomodeller. De kollar även hur man belastar fotsulorna och fo
Johan, ska Du ändå köpa nya skor nu tycker jag att Du ska besöka Löplabbet eller nån liknande butik där de testar Din löpstil på löpband med videofilmning och så får Du springa med flera olika skomodeller. De kollar även hur man belastar fotsulorna och fo
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 22:06Någon som vet om Nike Zoom structure Triax+ 12 mens är årets modell på
Nike Air Zoom StructureTriax+11mens?
Någon som vet om Nike Zoom structure Triax+ 12 mens är årets modell på
Nike Air Zoom StructureTriax+11mens?
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 22:13Det är lite individuellt hur hårt man sliter på skorna, men 60 mil låter som väldigt kort livslängd.
Jag har ett par racing flats, Mizuno Wave Idaten, som jag försöker slita ut så jag kan slänga dem. De har gått en bit över 200 mil, och nu börjar det ka
Det är lite individuellt hur hårt man sliter på skorna, men 60 mil låter som väldigt kort livslängd.
Jag har ett par racing flats, Mizuno Wave Idaten, som jag försöker slita ut så jag kan slänga dem. De har gått en bit över 200 mil, och nu börjar det ka
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 12:19Man kan köra med olika skor olika dagar beroende på vilken sorts träning det är. T ex: Långpass - dojor med bra stötdämpning. Terränglöpning och tävling - dojor som är lättare. Löpband - Några gamla utslitna för löpband är faktiskt mjukt.
Springer man bar
Man kan köra med olika skor olika dagar beroende på vilken sorts träning det är. T ex: Långpass - dojor med bra stötdämpning. Terränglöpning och tävling - dojor som är lättare. Löpband - Några gamla utslitna för löpband är faktiskt mjukt.
Springer man bar
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 13:14Allt detta beror på steget. Själv sliter jag ut skor enormt fort. Jag har ett par Asics DS Trainer som har gått snart 50 mil och de är helt slut. Min New Balance RC152 visade förslitning efter första milen jag sprang med dem. Jag har ett steg som gör att
Allt detta beror på steget. Själv sliter jag ut skor enormt fort. Jag har ett par Asics DS Trainer som har gått snart 50 mil och de är helt slut. Min New Balance RC152 visade förslitning efter första milen jag sprang med dem. Jag har ett steg som gör att
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:11Om man vet vad man gör kan man göra bra skofynd på team sportia och intersport. Tar dom in ett stort parti så blir priset väldigt bra. Just Gel landreth är en mycket bra mängdsko för helt neutrala löpare (egen erfarenhet). Köpte denna sko första gången då
Om man vet vad man gör kan man göra bra skofynd på team sportia och intersport. Tar dom in ett stort parti så blir priset väldigt bra. Just Gel landreth är en mycket bra mängdsko för helt neutrala löpare (egen erfarenhet). Köpte denna sko första gången då
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 16:26Köp ett par Asics Gel Nimbus 10
Kul med bra material!
Köp ett par Asics Gel Nimbus 10
Kul med bra material!
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 01:51sen är ju frågan om man springer i samma skor hela tiden eller växlar mellan olika par
vissa påstår att om man springer mer än x ggr/vecka alt y mil/vecka så hinner inte skornas stötdämpning återhämta sig mellan passenDetta kan iofs vara säljar snack..
sen är ju frågan om man springer i samma skor hela tiden eller växlar mellan olika par
vissa påstår att om man springer mer än x ggr/vecka alt y mil/vecka så hinner inte skornas stötdämpning återhämta sig mellan passen
Detta kan iofs vara säljar snack..
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 01:53sen är ju frågan om man springer i samma skor hela tiden eller växlar mellan olika par
Vissa säger att om man springer mer än x ggr/vecka alt y mil/vecka så hinner inte skornas stötdämpning återhämta sig mellan passen (minns inte just nu vad x och y
sen är ju frågan om man springer i samma skor hela tiden eller växlar mellan olika par
Vissa säger att om man springer mer än x ggr/vecka alt y mil/vecka så hinner inte skornas stötdämpning återhämta sig mellan passen (minns inte just nu vad x och y