Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 14:30Annette: För egen del skulle jag aldrig springa en mara i ett par skor jag tror är för små!
Lösningen för mig: Skaffat LiquiSole, fyller den förtretliga skåran i Adidasdojjan och lubbar på i dem. Satsar sedan på 199 grammarna i en höstmara (Puma racervar
Annette: För egen del skulle jag aldrig springa en mara i ett par skor jag tror är för små!
Lösningen för mig: Skaffat LiquiSole, fyller den förtretliga skåran i Adidasdojjan och lubbar på i dem. Satsar sedan på 199 grammarna i en höstmara (Puma racervar
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 16:06Jag har också sko dilemma!
Jag har ett par 3 år gammal tränings skor (Nike Air Citius) som jag sprang alla mina lång distans pass i. Skorna är bekväma men tunga.
Jag har ett par tränings skor för kvalitets pass, Nike Lunar Elite som jag har använt i nån
Jag har också sko dilemma!
Jag har ett par 3 år gammal tränings skor (Nike Air Citius) som jag sprang alla mina lång distans pass i. Skorna är bekväma men tunga.
Jag har ett par tränings skor för kvalitets pass, Nike Lunar Elite som jag har använt i nån
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 16:19Nu är det bestämt!
Det blir att köra i mina Fastwitch! Körde ett kortare pass igår och de sitter som gjutna 🙂
Måste boosta mig själv med lite mer självtroende nu med en dryg vecka kvar till Sthlm. Känns som om man börjar tvivla på alla möjliga saker
Nu är det bestämt!
Det blir att köra i mina Fastwitch! Körde ett kortare pass igår och de sitter som gjutna 🙂
Måste boosta mig själv med lite mer självtroende nu med en dryg vecka kvar till Sthlm. Känns som om man börjar tvivla på alla möjliga saker
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 16:22@ Mou - jag skulle inte köpa ett par nya skor iallafall. Det är för kort tid kvar att springa in dem.
Mitt tips är att köra i dina Nike, om du bara haft känningar en gång är det nog ingen större fara.
@ Mou - jag skulle inte köpa ett par nya skor iallafall. Det är för kort tid kvar att springa in dem.
Mitt tips är att köra i dina Nike, om du bara haft känningar en gång är det nog ingen större fara.
Quote from Susan Hartley on 18 May 2011, 17:08Jag velar mellan Asics DS Racer och Asics DS Trainer. Med tanke på att jag har haft lite benhinnekänningar de senaste veckorna så borde jag väl springa i Trainern som är mer dämpad. Men samtidigt var det efter det första långpasset i Trainern som jag fick
Jag velar mellan Asics DS Racer och Asics DS Trainer. Med tanke på att jag har haft lite benhinnekänningar de senaste veckorna så borde jag väl springa i Trainern som är mer dämpad. Men samtidigt var det efter det första långpasset i Trainern som jag fick
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2011, 17:09Mou - ta dina tunga skor - det är skönt att kunna lita på sina skor och koncentrera sig på att springa. Då kommer du att ha roligt istf ont hela tiden.
Ffa ska du inte springa i nya iläggssulor - man får oftast skavsår av dom de första gångerna man spri
Mou - ta dina tunga skor - det är skönt att kunna lita på sina skor och koncentrera sig på att springa. Då kommer du att ha roligt istf ont hela tiden.
Ffa ska du inte springa i nya iläggssulor - man får oftast skavsår av dom de första gångerna man spri