Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:51Nu ska jag gå på posten med mitt paket. Risk annars att jag glömmer det imorgon.,
Nu ska jag gå på posten med mitt paket. Risk annars att jag glömmer det imorgon.,
Quote from Elias Engqvist on 20 March 2010, 15:18Jag köpte några extra då jag handlade på Hedemoras Wienerkonditori - och jäklar vad goda dom var! Grattis David säger jag bara 🙂
Jag köpte några extra då jag handlade på Hedemoras Wienerkonditori - och jäklar vad goda dom var! Grattis David säger jag bara 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 15:31Jag tryckte in mitt paket i brevlådan med våld. Medans jag höll på och insåg att han kommer att få mazarinmos, kom jag på att en bättre idé hade varit att gå till posten med paketet 😀
Jag tryckte in mitt paket i brevlådan med våld. Medans jag höll på och insåg att han kommer att få mazarinmos, kom jag på att en bättre idé hade varit att gå till posten med paketet 😀
Quote from ellen olsson on 20 March 2010, 15:33Posten kommer nog att mosa det rätt rejält iallafall...
Posten kommer nog att mosa det rätt rejält iallafall...
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 15:36Det är ju bra med varianter av mazariner så mazarinmos låter ju fantastiskt.
Det är ju bra med varianter av mazariner så mazarinmos låter ju fantastiskt.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:57Jag insåg att dom tar ut en extra avgift på 3:80 om tjockleken på kuvertet överstiger 30 mm så det vara bara att ta fram kaveln...
Jag insåg att dom tar ut en extra avgift på 3:80 om tjockleken på kuvertet överstiger 30 mm så det vara bara att ta fram kaveln...
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 18:08Haha! Då kommer han få platta, mosade och kanske, kanske några som ser ut som de ska.
Haha! Då kommer han få platta, mosade och kanske, kanske några som ser ut som de ska.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 18:37nu fokuserar vi på att det är tanken som räknas 😀
säkert tänker han så också 😉
nu fokuserar vi på att det är tanken som räknas 😀
säkert tänker han så också 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 23:26körde med chokadtopping eftersom ni andra säkert tänker på annat vis än jag gör.
körde med chokadtopping eftersom ni andra säkert tänker på annat vis än jag gör.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 08:31Jag tänker inte alls, det är min styrka.
Jag tänker inte alls, det är min styrka.