Quote from Elias Engqvist on 11 March 2010, 18:10Jag tycker precis som Jess. Festkommittén bestämmer helt enkelt!
Jag tycker precis som Jess. Festkommittén bestämmer helt enkelt!
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:10Så vill jag helst också ha det.
Så vill jag helst också ha det.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:18Jag tycker att vi ska skicka en hälsning var till honom via post. Att man tar sig den tiden och inte bara skriver ett mail eller PM tror jag uppskattas. Tänk själv vad skoj att få boxen full i kort eller brev.
Huruvida vi ska skicka med mazariner eller i
Jag tycker att vi ska skicka en hälsning var till honom via post. Att man tar sig den tiden och inte bara skriver ett mail eller PM tror jag uppskattas. Tänk själv vad skoj att få boxen full i kort eller brev.
Huruvida vi ska skicka med mazariner eller i
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:21borde va olika paket.
med gratulationer och mazarin.
borde va olika paket.
med gratulationer och mazarin.
Quote from Elias Engqvist on 11 March 2010, 18:29Jag behöver veta vilken dag jag ska lägga vad på lådan annars glömmer jag eller nåt... Tänk på att jag bara är ett år äldre än den enhjuliga bludderputten!
Jag behöver veta vilken dag jag ska lägga vad på lådan annars glömmer jag eller nåt... Tänk på att jag bara är ett år äldre än den enhjuliga bludderputten!
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:31Lätt att glömma då du har ett så ungdomligt sinne.
Lätt att glömma då du har ett så ungdomligt sinne.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:48"Tänk på att jag bara är ett år äldre än den enhjuliga bludderputten!"
Va? Det är väl ändå 50 han fyller? 😉
Jag tycker mazarinbombning är bra och ska skicka en till Mörarp. Kanske med en livlina eller bara ett skönt citat från Frank Nilsson. 🙂
Trevl
"Tänk på att jag bara är ett år äldre än den enhjuliga bludderputten!"
Va? Det är väl ändå 50 han fyller? 😉
Jag tycker mazarinbombning är bra och ska skicka en till Mörarp. Kanske med en livlina eller bara ett skönt citat från Frank Nilsson. 🙂
Trevl
Quote from Pernilla Liljegren on 14 March 2010, 17:15Ja, hur blir det nu och när? Jag har helt tappat bort mig under min bortavaro.
Ja, hur blir det nu och när? Jag har helt tappat bort mig under min bortavaro.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:56Precis jag med...
Precis jag med...
Quote from Elias Engqvist on 14 March 2010, 20:30Som sagt jag vet som vanligt knappt vad det är för dag! (Lördag?)
Som sagt jag vet som vanligt knappt vad det är för dag! (Lördag?)