Quote from Guest on 12 February 2008, 15:37Jag och pojkvännen letar cyklar som vi ska dra iväg på semester med i sommar i Sverige.
Vad tror ni om Peakcycle Pt Douglas 07? Finns i både dam och herrmodell.
Hur mycket ska man kolla på priset? Just den här cykeln har de på rea såklart eftersom det
Jag och pojkvännen letar cyklar som vi ska dra iväg på semester med i sommar i Sverige.
Vad tror ni om Peakcycle Pt Douglas 07? Finns i både dam och herrmodell.
Hur mycket ska man kolla på priset? Just den här cykeln har de på rea såklart eftersom det
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 15:47Jo, hittade märket REX på cykelringen.se hemsida. De har kostad 8000 och är nedsatta till 4000 nu....skulle de va bättre??
Pruta är inte min grejj...inte i sverige..=P
Jo, hittade märket REX på cykelringen.se hemsida. De har kostad 8000 och är nedsatta till 4000 nu....skulle de va bättre??
Pruta är inte min grejj...inte i sverige..=P
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 15:50Sannolikt är de bättre men se till att få några genomgångar av cyklarna innan ni kör på semester.
Sannolikt är de bättre men se till att få några genomgångar av cyklarna innan ni kör på semester.
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 18:35Cykelringen suger stenhårt, dom skulle jag inte ens sposra med en tub solution. När jag jobbade i Västerås, fick jag paj på en ekra så jag lämnade in cykeln på Cykelringen i Västerås. När jag fick igen cykeln på eftermiddagen samma dag, så han jag istort
Cykelringen suger stenhårt, dom skulle jag inte ens sposra med en tub solution. När jag jobbade i Västerås, fick jag paj på en ekra så jag lämnade in cykeln på Cykelringen i Västerås. När jag fick igen cykeln på eftermiddagen samma dag, så han jag istort
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:13Man ska inte gå så mkt på vad ordinarie priserna tidigare har varit på Cykelringens cyklar för de är på tok för höga. Jag anser inte att Cykelringen är ett seriöst företag som "lurar" kunden med att tro att deras cyklar är väldigt prisvärda för att de säl
Man ska inte gå så mkt på vad ordinarie priserna tidigare har varit på Cykelringens cyklar för de är på tok för höga. Jag anser inte att Cykelringen är ett seriöst företag som "lurar" kunden med att tro att deras cyklar är väldigt prisvärda för att de säl
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 20:15Har också bara dåliga erfarenheter av cykelringen, både från Västerås och från Malmö. Dålig service och dåliga cyklar.
Har också bara dåliga erfarenheter av cykelringen, både från Västerås och från Malmö. Dålig service och dåliga cyklar.
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 20:30Ok, har börjat förstå att cykelringen inte är något bra ställe:-)
Sportex, Sportson?? Har ni några andra cykelbutiker som är bra och rekommenderas?
Vilket märke rekommenderar ni??
Ok, har börjat förstå att cykelringen inte är något bra ställe:-)
Sportex, Sportson?? Har ni några andra cykelbutiker som är bra och rekommenderas?
Vilket märke rekommenderar ni??
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 21:41Cykelhuset i Upplands Väsby är värt ett besök tycker jag.
http://www.cykelhuset.com/html/frame.htm
Du bor visst inte alltför långt därifrån.Peak är inte så tokiga, men jag håller med David om att ni nog ska satsa lite högre eftersom ni verkar planera
Cykelhuset i Upplands Väsby är värt ett besök tycker jag.
http://www.cykelhuset.com/html/frame.htm
Du bor visst inte alltför långt därifrån.
Peak är inte så tokiga, men jag håller med David om att ni nog ska satsa lite högre eftersom ni verkar planera
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 10:24Det ni ska ha verkar vara ett par touringcyklar - som lvg-racer men lite robustare och förberedd för packning.
Såna är vad jag förstått inte riktigt grejen på många håll i nuläget, kan vara idé att leta begangnat ...
Det ni ska ha verkar vara ett par touringcyklar - som lvg-racer men lite robustare och förberedd för packning.
Såna är vad jag förstått inte riktigt grejen på många håll i nuläget, kan vara idé att leta begangnat ...
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 10:59Kollade nu in på cykloteket.se och det verkar vara bra och de verkar ha cyklar för "långcykling".
Någon som har erfarenhet av dom?
Kollade nu in på cykloteket.se och det verkar vara bra och de verkar ha cyklar för "långcykling".
Någon som har erfarenhet av dom?