Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 07:21tack för alla svar! det lutar åt att det var fökylning 😛
Känner lite i halsen och är lite lite snuvig. Hoppas det går över fort.
tack för alla svar! det lutar åt att det var fökylning 😛
Känner lite i halsen och är lite lite snuvig. Hoppas det går över fort.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 13:05Om du gjort en ansträngning utöver vad du brukar i typ två timmar, är det väl dumt att vänta 4 timmar med att fylla på med mat o vätska? I så fall tycker inte jag det är konstigt att du blev matt.
Om du gjort en ansträngning utöver vad du brukar i typ två timmar, är det väl dumt att vänta 4 timmar med att fylla på med mat o vätska? I så fall tycker inte jag det är konstigt att du blev matt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 13:30jag kanske var otydlig, men det tog 4h innan det hände, men efter passet var det mat enligt ovan.. väntade alltså inte 4h innan jag åt/drack.
jag kanske var otydlig, men det tog 4h innan det hände, men efter passet var det mat enligt ovan.. väntade alltså inte 4h innan jag åt/drack.
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 13:59Kanske din mage var lite orolig efter löpningen/ansträngningen?
Kanske din mage var lite orolig efter löpningen/ansträngningen?
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 14:20Kanske blev det kallt efter 4h..?
Kanske blev det kallt efter 4h..?
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2010, 22:21Solen gick ner så det svartnade för ögonen?
Solen gick ner så det svartnade för ögonen?