Quote from Guest on 30 November 2011, 11:08Jag önskar - jättemycket - att man kunde lägga ihop flera pass till ett. Inte som det är idag alltså, att ett pass ersätts av ett annat, utan att passen verkligen slåt ihop. Ofta nollställer jag för att särskilja medan jag tränar, men utan att jag egentli
Jag önskar - jättemycket - att man kunde lägga ihop flera pass till ett. Inte som det är idag alltså, att ett pass ersätts av ett annat, utan att passen verkligen slåt ihop. Ofta nollställer jag för att särskilja medan jag tränar, men utan att jag egentli
Quote from Camilla Höög on 30 November 2011, 11:18Den funktion som finns idag handlar om att få med sig information man skrivit i det planerade passet till det genomförda passet. För mig är det framför allt kommentarer. Så att ta bort befintlig funktion är inte intressant.
Däremot så skulle det vara bra
Den funktion som finns idag handlar om att få med sig information man skrivit i det planerade passet till det genomförda passet. För mig är det framför allt kommentarer. Så att ta bort befintlig funktion är inte intressant.
Däremot så skulle det vara bra
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 11:22Jag gör också som Kristina, jag vill inte ha siffrorna från uppvärmningen med i det som visas medan jag tränar men skulle väldigt gärna vilja att uppvärmning - pass - nerjogg gick att lägga ihop till ett enda pass.
Varför bara inte göra det valbart vilke
Jag gör också som Kristina, jag vill inte ha siffrorna från uppvärmningen med i det som visas medan jag tränar men skulle väldigt gärna vilja att uppvärmning - pass - nerjogg gick att lägga ihop till ett enda pass.
Varför bara inte göra det valbart vilke
Quote from Funbeat user on 30 November 2011, 13:19Bra idéer. 🙂
Jag menade absolut inte att det som finns idag skulle tas bort - det som jag inte använder stör mig inte. 🙂
Bra idéer. 🙂
Jag menade absolut inte att det som finns idag skulle tas bort - det som jag inte använder stör mig inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 16:15Jag får till det där genom pulsdatorn 🙂 Den klarar flera sporter med olika uppsättningar givare: pulsband (allt utom inomhussimning), fotpod (löpning), GPSpod (allt utomhus), kadenspod (cykling) , hastighetspod (cykling). När jag Byter jag disciplin und
Jag får till det där genom pulsdatorn 🙂 Den klarar flera sporter med olika uppsättningar givare: pulsband (allt utom inomhussimning), fotpod (löpning), GPSpod (allt utomhus), kadenspod (cykling) , hastighetspod (cykling). När jag Byter jag disciplin und
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:00Förutom att funbeat inte kan hantera multipass. Väl? Annars kan man göra i princip samma sak med Garmin 305/310/910. De blir multipass i Training Center, men inte på funbeat.
Förutom att funbeat inte kan hantera multipass. Väl? Annars kan man göra i princip samma sak med Garmin 305/310/910. De blir multipass i Training Center, men inte på funbeat.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 19:11Jag vill också att funktionen "slå ihop pass" adderade två pass till ett. Inte som i dag att det ena raderas, det kallar inte jag för att slå ihop, snarare ersätt.
Jag vill också att funktionen "slå ihop pass" adderade två pass till ett. Inte som i dag att det ena raderas, det kallar inte jag för att slå ihop, snarare ersätt.
Quote from Camilla Höög on 6 April 2012, 20:29Det är en definitionsfråga. Den data som finns i det ursprungliga passet och som inte skrivs över av det nya hamnar i det slutgiltiga passet. Tänk det engelska "Merge": Sammanfoga, sammansmälta, slå ihop.
Den funktion som efterfrågas här är mer "Utöka" e
Det är en definitionsfråga. Den data som finns i det ursprungliga passet och som inte skrivs över av det nya hamnar i det slutgiltiga passet. Tänk det engelska "Merge": Sammanfoga, sammansmälta, slå ihop.
Den funktion som efterfrågas här är mer "Utöka" e
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 20:55Append, concatenate?
Konkatenera är ett svenskt ord... 😉
Append, concatenate?
Konkatenera är ett svenskt ord... 😉
Quote from Camilla Höög on 6 April 2012, 22:26Bra förslag. Dock är jag tveksam till om det är så många som använder konkatenera i vardagligt språk om man inte är programmerare eller möjligtvis lingvist.
Bra förslag. Dock är jag tveksam till om det är så många som använder konkatenera i vardagligt språk om man inte är programmerare eller möjligtvis lingvist.