Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 08:43Hej.
längesedan det kom ett inlägg här så det är dags igen tycker jag:-)Har under en längre tid stört mig på att det gamla passet ersätts med det nya passet, tex använder jag gärna appen för att regga vilka övningar och känslan direkt efter avklarat pas
Hej.
längesedan det kom ett inlägg här så det är dags igen tycker jag:-)
Har under en längre tid stört mig på att det gamla passet ersätts med det nya passet, tex använder jag gärna appen för att regga vilka övningar och känslan direkt efter avklarat pas
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 11:19Alltså det känns nästan som en bugg detta och jag tycker det är konstigt att ingenting görs!?
T ex när jag kör ett intervallpass så har jag uppjogg och nedjogg och däremellan intervaller. Som det är nu får jag sitta med miniräknare och lägga ihop tider o
Alltså det känns nästan som en bugg detta och jag tycker det är konstigt att ingenting görs!?
T ex när jag kör ett intervallpass så har jag uppjogg och nedjogg och däremellan intervaller. Som det är nu får jag sitta med miniräknare och lägga ihop tider o
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 11:28Jag tycker dagens funktion är bra, och inte en bugg.
Jag tycker dagens funktion är bra, och inte en bugg.
Quote from Camilla Höög on 19 October 2013, 17:43Det är en ny funktion som efterfrågas och eventuellt en namnändring av dagens funktion för att förtydliga vad den gör.
Dagens funktion är jättebra om man förstår vad den ska den göra. Den gör det den ska.
Hur kommer det sig att inte uppjogg och nedjogg
Det är en ny funktion som efterfrågas och eventuellt en namnändring av dagens funktion för att förtydliga vad den gör.
Dagens funktion är jättebra om man förstår vad den ska den göra. Den gör det den ska.
Hur kommer det sig att inte uppjogg och nedjogg
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 14:03Precis Anders, står det slå ihop pass så menar man ju slå ihop två pass inget annat.
Säg att jag springer 3 km. Nollställer klockan efter det. Sen kör jag mina intervallpass. Nollerställer efter det och sen joggar ned 2km.Då vill jag ju kunna slå ihop
Precis Anders, står det slå ihop pass så menar man ju slå ihop två pass inget annat.
Säg att jag springer 3 km. Nollställer klockan efter det. Sen kör jag mina intervallpass. Nollerställer efter det och sen joggar ned 2km.
Då vill jag ju kunna slå ihop
Quote from Camilla Höög on 24 October 2013, 16:24Alltid roligt när folk berättar hur enkelt det är att införa ändringar i mjukvara utan att ha någon koll på hur systemet eller databasen är uppbyggd. Det är inte bara en pik till dig för det händer jätteofta. "Hur svårt kan det vara?" 😉
Varför nollställ
Alltid roligt när folk berättar hur enkelt det är att införa ändringar i mjukvara utan att ha någon koll på hur systemet eller databasen är uppbyggd. Det är inte bara en pik till dig för det händer jätteofta. "Hur svårt kan det vara?" 😉
Varför nollställ
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 16:32Anders, i min ursprungsfråga ser du mitt skäl i alla falll. 🙂 om jag tex värmer upp och sedan ska köra snabbdistans och vill hålla koll på snittempot men ändå ha km-registrering så funkar det inte om jag inte nollställer. Eller jag vet i alla fall inte
Anders, i min ursprungsfråga ser du mitt skäl i alla falll. 🙂 om jag tex värmer upp och sedan ska köra snabbdistans och vill hålla koll på snittempot men ändå ha km-registrering så funkar det inte om jag inte nollställer. Eller jag vet i alla fall inte