Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vill oxå kunna slå ihop pass. Ibland eller rätt ofta händer det att gps:en får slut på batteri och jag då byter till ex funbeatappen. Då får jag halva kartan i klockan och halva i mobilen. Vill kunna synka in båda och sen säga slå ihop.

Jag håller med också. Jag vet inte vad Olle har tänkt på här egentligen. Undrar om det är någon som tycker att den här funktionen är bra i det här utförandet.

Jag använder i alla fall dagens funktionalitet ofta, och vill inte att den möjlightene försvinner.

Absolut, det som finns bör snarare förbättras (det finns en del att klaga på om man vill)

Det är inte antingen eller utan både och. Man vill dels kunna slå-ihop/smälta-ihop dels slå-ihop/addera.

Smälta-ihop tex om man får vissa data, tex puls, från en m

Christer (t+)

Jag gillar som sagt inte den här funktionen eller så är det så att jag är osäker på hur den fungerar. I ett läge som jag befann mig i helgen när jag sprang London Marathon så hade jag ingen möjlighet att ansluta min Garmin utan knappade bara in resultatet

Slå ihop-funktionen bör spara alla kommentarer på originalpasset. Om den inte gör det så är det något som bör åtgärdas.

Så använder jag den funktionen Johan, och har aldrig märkt något problem. Sträckan och tiden ändras med data från GPS:en, och rundan läggs till. Annars tror jag inget annat sker?

Kan du lova det Magnus? Det är lite trist att bli av med kommentarer.

Jag lovar ingenting! Men jag gjorde ett testpass, skrev en kommentar och läste sen in en runda från min Garmin. Testa själv, bara att ta bort passet sen.

http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=21174056

(Tas bort inom några timmar)