Quote from Guest on 7 December 2011, 13:54Äntligen börjar jag närma mig möjligheten att slå min ålder på milen, dvs att springa milen på en tid i minuter som är lägre än ens ålder i år. Nästa år i februari är jag 47 år och har i år löpt milen på 47:06 så rimligen når jag detta mål på Preimärmilen
Äntligen börjar jag närma mig möjligheten att slå min ålder på milen, dvs att springa milen på en tid i minuter som är lägre än ens ålder i år. Nästa år i februari är jag 47 år och har i år löpt milen på 47:06 så rimligen når jag detta mål på Preimärmilen
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:0420+
20+
Quote from Jonny Persson on 7 December 2011, 14:07Hmm, det var nog sju-åtta år sedan jag kom ner på en miltid under min ålder och jag har inga planer på att någonsin gå över den igen.
Det tarvliga var att när jag var som snabbast var jag chanslös i den tävlingen.
Hmm, det var nog sju-åtta år sedan jag kom ner på en miltid under min ålder och jag har inga planer på att någonsin gå över den igen.
Det tarvliga var att när jag var som snabbast var jag chanslös i den tävlingen.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:07Ja kära nån!
Låter som ett jättevettigt mål. Det köper jag!Påbörjade löpning, efter ett 25 år långt uppehåll, i mars och sprang 10,17 km terräng på 67 min midsommarafton. Så då låg alltså 13 år över min ålder. Men var nöjd ändå.
Sprang ett par veckor s
Ja kära nån!
Låter som ett jättevettigt mål. Det köper jag!
Påbörjade löpning, efter ett 25 år långt uppehåll, i mars och sprang 10,17 km terräng på 67 min midsommarafton. Så då låg alltså 13 år över min ålder. Men var nöjd ändå.
Sprang ett par veckor s
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:07Jag har några år kvar till dess, pers på milen är 65 minuter förra hösten och då borde jag varit 21 år äldre än vad som står i passet.
Kul tråd Peter (t+)
Jag har några år kvar till dess, pers på milen är 65 minuter förra hösten och då borde jag varit 21 år äldre än vad som står i passet.
Kul tråd Peter (t+)
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:2410+ vid 58 år
Edit: 10- vid 58
10+ vid 58 år
Edit: 10- vid 58
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:27Håller med föregående - en baggis numera (54).
Undrar om man kan bli så gammal att man matchar sin ålder med antal slag på en golfrunda?
Håller med föregående - en baggis numera (54).
Undrar om man kan bli så gammal att man matchar sin ålder med antal slag på en golfrunda?
Quote from Jonny Persson on 7 December 2011, 14:29Anders: Med ett eget handikapp på 21 så känns det som ett tufft mål.
Anders: Med ett eget handikapp på 21 så känns det som ett tufft mål.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:38Jag är mycket långt ifrån att klara detta i dagens läge efter en ganska allvarlig fallskada för ungefär 4 månader sedan och 2 operationer innan dess. Men 2013 tror jag att jag går under 52 minuter som blir min ålder då.
Jag är mycket långt ifrån att klara detta i dagens läge efter en ganska allvarlig fallskada för ungefär 4 månader sedan och 2 operationer innan dess. Men 2013 tror jag att jag går under 52 minuter som blir min ålder då.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 14:40-12 inte illa för en gubbe som jag(51år) 😉
-12 inte illa för en gubbe som jag(51år) 😉