Quote from Guest on 22 October 2010, 12:41Hade förmånen att få genomföra vinterns första slasklöpning idag. 11 km slirande i slasket blev det. Härligt! Har ni sprungit i slasken ännu?
Hade förmånen att få genomföra vinterns första slasklöpning idag. 11 km slirande i slasket blev det. Härligt! Har ni sprungit i slasken ännu?
Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 12:51Jag ska ut på 8x1000 om en stund. Kommer bli...intressant...
Jag ska ut på 8x1000 om en stund. Kommer bli...intressant...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 12:58Med tanke på att detta är Sverige så är det väl mer ovanligt, fast välkommet, med barmarkslöpning.
Med tanke på att detta är Sverige så är det väl mer ovanligt, fast välkommet, med barmarkslöpning.
Quote from Susan Hartley on 22 October 2010, 13:35Jag blev minst sagt överraskad i morse när klev ut genom porten för att ge mig ut på morgonjogg. Jag hade inte räknat med att det skulle bli säsongspremiär för moddrunda (t+).
Jag blev minst sagt överraskad i morse när klev ut genom porten för att ge mig ut på morgonjogg. Jag hade inte räknat med att det skulle bli säsongspremiär för moddrunda (t+).
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:51Snart dags för ett pass i Hammarbybacken. Det kan bli en rysare.
Snart dags för ett pass i Hammarbybacken. Det kan bli en rysare.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:17Javisst!
Men bara en kortis, ca 7 km. Slasket var inte i närheten av förra vinterns modd. Så det var bara skönt 😉
Javisst!
Men bara en kortis, ca 7 km. Slasket var inte i närheten av förra vinterns modd. Så det var bara skönt 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:37Ingen modd så långt ögat når i Dalarna. Ingen snö här heller faktiskt. Snövädret tycks roa sig med att hoppa över just min ort den här veckan.
Ingen modd så långt ögat når i Dalarna. Ingen snö här heller faktiskt. Snövädret tycks roa sig med att hoppa över just min ort den här veckan.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:45Japp. Två ggr 3 km i morse. Tyvärr hade jag tung blötsnö rätt i ansiktet på tillbaka vägen. Det störde mer än underlaget.
En keps hade suttit bra...//A
Japp. Två ggr 3 km i morse. Tyvärr hade jag tung blötsnö rätt i ansiktet på tillbaka vägen. Det störde mer än underlaget.
En keps hade suttit bra...
//A
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2010, 14:47Jessie: Jag är ganska glad över den detaljen för jag ska köra hem från stockholm i kväll - bara man tagit sig ur stan här så ska det nog gå bra. (Vinterdäcken ligger ju hemma i dalarna ...)
Jessie: Jag är ganska glad över den detaljen för jag ska köra hem från stockholm i kväll - bara man tagit sig ur stan här så ska det nog gå bra. (Vinterdäcken ligger ju hemma i dalarna ...)
Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 14:59Det var inte ens slask utan hederlig packad snö halva vägen för mig. Andra halvan var lerig och slaskig förutom över en äng där det var 6-7 cm helt orörd snö. Läckert på sitt sätt men svårt att hålla tänkt fart.
Det var inte ens slask utan hederlig packad snö halva vägen för mig. Andra halvan var lerig och slaskig förutom över en äng där det var 6-7 cm helt orörd snö. Läckert på sitt sätt men svårt att hålla tänkt fart.