Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 15:45Fick i alla fall testa mina Nike Pegasus GTX idag som jag köpte för ett par dagar sedan som jag hade tänkt att ha i vinter.
Ja de är fullständigt vattentäta och bra fäste också i modden.
Fick i alla fall testa mina Nike Pegasus GTX idag som jag köpte för ett par dagar sedan som jag hade tänkt att ha i vinter.
Ja de är fullständigt vattentäta och bra fäste också i modden.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 15:53jag sprang en kort runda idag och det var bara vid en backe som jag fick lite problem då det vart lite "bakhalt" om man så säger..annars klarade jag mig undan slasket rätt så bra...
jag sprang en kort runda idag och det var bara vid en backe som jag fick lite problem då det vart lite "bakhalt" om man så säger..annars klarade jag mig undan slasket rätt så bra...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:47Sprang idag, jättefina spår. Lite slabbigt när jag skulle över en gräsmatta.
Sprang idag, jättefina spår. Lite slabbigt när jag skulle över en gräsmatta.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 18:44Slask, lera och modd under turen på lunchen. Det är nu pannbensträningen börjar. 🙂
Slask, lera och modd under turen på lunchen. Det är nu pannbensträningen börjar. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:521 dm snö och is i Sthlms norra förorter. Det oändliga lidandet har börjat...
1 dm snö och is i Sthlms norra förorter. Det oändliga lidandet har börjat...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:12I Umeå nu 1-5 cm snö i spåren och snöfall. Vem behöver kärlek när det finns grislöpning?
I Umeå nu 1-5 cm snö i spåren och snöfall. Vem behöver kärlek när det finns grislöpning?
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:34Så här såg det ut i Hammarbybacken tidigare i kväll:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=1b49bade9c864305a3fe4fb95815df6a.jpg&Size=
Så här såg det ut i Hammarbybacken tidigare i kväll:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=1b49bade9c864305a3fe4fb95815df6a.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 04:35Gotta love you Mikael Forsström för den attityden. Varför ska man sluta springa ute för att det har blivit lite snö? Är inte det förlänat den övervägande mängd Stockholmare som som finns på den här löpartråden? Men - det är klart - Stockholmare har ju ald
Gotta love you Mikael Forsström för den attityden. Varför ska man sluta springa ute för att det har blivit lite snö? Är inte det förlänat den övervägande mängd Stockholmare som som finns på den här löpartråden? Men - det är klart - Stockholmare har ju ald
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 06:05Mikael fotograferade!
Mikael fotograferade!
Quote from Jonny Persson on 23 October 2010, 08:41Anders: Är det någon norrlänning som springer i den här tråden?
Anders: Är det någon norrlänning som springer i den här tråden?