Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2009, 14:47Finns det något normalt cykelplagg som klarar att färdas mot asfalt i > 30 km/h?
Finns det något normalt cykelplagg som klarar att färdas mot asfalt i > 30 km/h?
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 14:53Hej Bruse.
Skulle inte tro det. Tom strumpan (den högra) förstördes. Jag fick inte olja på vaden från kedjan, jag fick jack i foten/fotleden av klingan.
Vänligen
P.
Hej Bruse.
Skulle inte tro det. Tom strumpan (den högra) förstördes. Jag fick inte olja på vaden från kedjan, jag fick jack i foten/fotleden av klingan.
Vänligen
P.
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2009, 15:11Hoppas allt ordnar sig för dig P. Se det från den ljusa sidan, du lär väl få ut en ny cykel på bilistens försäkring? 🙂
Hoppas allt ordnar sig för dig P. Se det från den ljusa sidan, du lär väl få ut en ny cykel på bilistens försäkring? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:04När Tommy Zethreus tömde sitt magasin utanför Stureplan för några år sedan var det ju inte för att döda... han skulle ju bara lära dörrvakterna en läxa...
Om bilister bara kunde fatta att de sitter i ett jävligt dödligt vapen!
När Tommy Zethreus tömde sitt magasin utanför Stureplan för några år sedan var det ju inte för att döda... han skulle ju bara lära dörrvakterna en läxa...
Om bilister bara kunde fatta att de sitter i ett jävligt dödligt vapen!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:59suddat
suddat
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2009, 20:11Det sker inga intelligenstester på bilförare. Det märks.
Det sker inga intelligenstester på bilförare. Det märks.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:34http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=26621
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:36Vad svarade du på frågan från Ann?
Vad svarade du på frågan från Ann?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:32Ett så enkelt plagg som cykelväst skulle till och med jag kunna sy in. Eller så kan man lämna det till ett proffs, lär väl inte kosta så mycket.
Ett så enkelt plagg som cykelväst skulle till och med jag kunna sy in. Eller så kan man lämna det till ett proffs, lär väl inte kosta så mycket.
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2009, 09:23Häftklammer är en ungkarls räddning när et gäller att "sy".
Häftklammer är en ungkarls räddning när et gäller att "sy".