Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:06Bruse P. - Det minns jag att jag körde med när jag var í tonåren och hade en "hårdrocksväst" fylld med tygmärken 🙂 Det och säkerhetsnålar fungerar helt klart.
Bruse P. - Det minns jag att jag körde med när jag var í tonåren och hade en "hårdrocksväst" fylld med tygmärken 🙂 Det och säkerhetsnålar fungerar helt klart.
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2009, 10:17Jag har lagt upp byxor så i brist på kvinna.
Jag har lagt upp byxor så i brist på kvinna.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:21tss varför tejpade du inte?
tss varför tejpade du inte?
Quote from ellen olsson on 17 April 2009, 11:47Dubbelhäftande mattejp är bättre.
Dubbelhäftande mattejp är bättre.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 00:00Upptejpade byxor går upp (ned). Ja, jag har testat en gång i mina skamligt unkarlalika dagar. Idag är jag faktiskt utrustad med nål och tråd, något jag är lite småstolt över. Fast tejpen finns fortfarande redo bara ifall att.
Men som sagt, en reflexväst
Upptejpade byxor går upp (ned). Ja, jag har testat en gång i mina skamligt unkarlalika dagar. Idag är jag faktiskt utrustad med nål och tråd, något jag är lite småstolt över. Fast tejpen finns fortfarande redo bara ifall att.
Men som sagt, en reflexväst
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 07:41Finns textil-lim också
Finns textil-lim också
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:34En ungkarl med självrespekt äger ingenting vars namn innehåller ordet "textil". Tyvärr verkar jag ha tappat självrespekten..
En ungkarl med självrespekt äger ingenting vars namn innehåller ordet "textil". Tyvärr verkar jag ha tappat självrespekten..
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 23:09Göran. Misströsta inte. Iaf jeans går att fålla upp med vitt snickarlim. Håller för ca 15-20 tvättar också.
Göran. Misströsta inte. Iaf jeans går att fålla upp med vitt snickarlim. Håller för ca 15-20 tvättar också.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 16:15Tvättar???
Tvättar???