Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 17:07Oj oj, nu börjar det bli avancerat för en amatör som bara tvättat och smort upp delarna förrut.
Men ska läsa detta med spänning.Tack för all hjälp!
Antagligen kommer jag ställa ytterligare frågor efter detta...
Oj oj, nu börjar det bli avancerat för en amatör som bara tvättat och smort upp delarna förrut.
Men ska läsa detta med spänning.
Tack för all hjälp!
Antagligen kommer jag ställa ytterligare frågor efter detta...
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 20:35Jag är väldigt slarvig med underhållet. Senaste kedjan var slut efter ca 700 mil. Då fick jag byta kedja, kassett och stora klingan fram.
Jag är väldigt slarvig med underhållet. Senaste kedjan var slut efter ca 700 mil. Då fick jag byta kedja, kassett och stora klingan fram.
Quote from Camilla Höög on 25 September 2008, 22:11Håkan C
Det hade varit mycket intressant att få reda på skillnaderna mellan proposed solution och park tools verktyg för att se vad det innebär i verkligheten.
Jag har svårt att förstå åt vilket håll det blir fel med konventionella verktyg. Byter man kedj
Håkan C
Det hade varit mycket intressant att få reda på skillnaderna mellan proposed solution och park tools verktyg för att se vad det innebär i verkligheten.
Jag har svårt att förstå åt vilket håll det blir fel med konventionella verktyg. Byter man kedj