Quote from Guest on 29 April 2013, 15:41Är det någon mer än jag som upplever att dessa skor slits väldigt fort i sulan? Mina förra gick 60 mil innan sulan var helt nersliten och mina nuvarande har gått 25 mil, och de håller väl ett tag till men sulan är signifikant sliten.
Skulle vara intressa
Är det någon mer än jag som upplever att dessa skor slits väldigt fort i sulan? Mina förra gick 60 mil innan sulan var helt nersliten och mina nuvarande har gått 25 mil, och de håller väl ett tag till men sulan är signifikant sliten.
Skulle vara intressa
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 15:51har du testat reklammera dem där du köpt dem? Det skulle jag göra om jag var du!
har du testat reklammera dem där du köpt dem? Det skulle jag göra om jag var du!
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 17:35nej jag har inte det..... får fundera på det, men det konstiga är ju att det är två skor efter varandra, verkar inte direkt vara ett (isf två) måndagsexemplar.
nej jag har inte det..... får fundera på det, men det konstiga är ju att det är två skor efter varandra, verkar inte direkt vara ett (isf två) måndagsexemplar.
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 18:02Har löparskor blivit en del av programmerat åldrande?
Har löparskor blivit en del av programmerat åldrande?
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 19:09Nu har jag ju ingen erfarenhet av just dessa skor men jag hade tills igår ett par Nike Lunarglide 4 som jag reklamerade. Hade haft dem i cirka 10 veckor och kanske gjort 40 - 50 mil i dem och de var väldigt slitna. Jag kan köpa att de kanske inte håller m
Nu har jag ju ingen erfarenhet av just dessa skor men jag hade tills igår ett par Nike Lunarglide 4 som jag reklamerade. Hade haft dem i cirka 10 veckor och kanske gjort 40 - 50 mil i dem och de var väldigt slitna. Jag kan köpa att de kanske inte håller m
Quote from Funbeat user on 30 April 2013, 19:38Jag struntar i att reklamera, köpte dock idag ett par Mizuno istället. Får se vad de går för....
Jag struntar i att reklamera, köpte dock idag ett par Mizuno istället. Får se vad de går för....
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 06:21Har inga problem med slitage av sulorna däremot håller inte tyget på ovansidan speciellt länge på flera av Asics skor. Man får vara glad om dom håller 60 mil innan ovansidan är uppluckrad.
Har inga problem med slitage av sulorna däremot håller inte tyget på ovansidan speciellt länge på flera av Asics skor. Man får vara glad om dom håller 60 mil innan ovansidan är uppluckrad.
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 10:48Mina Asics DS Trainer 16 (S/S 2011) har fram till idag gjort 105 mil, och faktum är att de i princip ser som nya ut (bortsett från innertyget på hälkappan som det alltid går hål i efter 1mil...)
Mina Asics DS Trainer 16 (S/S 2011) har fram till idag gjort 105 mil, och faktum är att de i princip ser som nya ut (bortsett från innertyget på hälkappan som det alltid går hål i efter 1mil...)
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 12:59Det kanske är skillnad på dam och herrskor. Min man använder också dessa skor och han har inga problem med sulorna.
Eller så helt enkelt är det min löpstil...
Det kanske är skillnad på dam och herrskor. Min man använder också dessa skor och han har inga problem med sulorna.
Eller så helt enkelt är det min löpstil...
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 13:16Samma problem som Anders B.. Dags att köpa nya nu efter 50 mil. Det är tyget (meschen, heter det så?) på båda skorna precis vid lilltån.. Men skon är ju en "tävlingssko" och de håller ju inte lika länge som de lite tyngre skorna.
Samma problem som Anders B.. Dags att köpa nya nu efter 50 mil. Det är tyget (meschen, heter det så?) på båda skorna precis vid lilltån.. Men skon är ju en "tävlingssko" och de håller ju inte lika länge som de lite tyngre skorna.