Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:59Ja, hur svårt kan det vara egentligen?? 😉
Nä, men allvarligt, det låter som en fantastisk insats! Håll oss uppdaterade hur det går om du orkar ta tag i det...
Ja, hur svårt kan det vara egentligen?? 😉
Nä, men allvarligt, det låter som en fantastisk insats! Håll oss uppdaterade hur det går om du orkar ta tag i det...
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 19:50Att man kan se min-max har jag insett...
Men det fanns en väldigt lik karta med samma funktioner där man såg hur många höjdmeter man avverkade totalt under hela rundan...
OSM är skitbra där jag bor om man vill springa på motorvägen. Det är dock den enda
Att man kan se min-max har jag insett...
Men det fanns en väldigt lik karta med samma funktioner där man såg hur många höjdmeter man avverkade totalt under hela rundan...
OSM är skitbra där jag bor om man vill springa på motorvägen. Det är dock den enda
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:13Eftersom OSM nästan enbart består av användardiggat data så är det klart att alla platser inte är lika detaljerade.
Det är relativt lätt att digitalisera då man har satellitdata (ortofoton) som underlag. Prova själv på www.openstreetmap.org Gör en instan
Eftersom OSM nästan enbart består av användardiggat data så är det klart att alla platser inte är lika detaljerade.
Det är relativt lätt att digitalisera då man har satellitdata (ortofoton) som underlag. Prova själv på http://www.openstreetmap.org Gör en instan