Quote from Ebba Johansson on 18 April 2007, 18:57Framför allt tycker jag att det är jätteskönt att stretcha efteråt! Lisa för själen.
hade ont i ryggen i höstas, til och från, och det hjälpte inte så bra med enbart vila och antiinflamatoriskt. Var till läkaren som rådde mig att stretcha baksida lår oc
Framför allt tycker jag att det är jätteskönt att stretcha efteråt! Lisa för själen.
hade ont i ryggen i höstas, til och från, och det hjälpte inte så bra med enbart vila och antiinflamatoriskt. Var till läkaren som rådde mig att stretcha baksida lår oc
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 02:10streching är ett kärt ämne som stöts och blöts i det oändliga. utövar man en sport där lederna kommer i ytterläge och då muskeln i sin maximala längd. så behövs sälan streching, eftersom muskeln behåller en önskad längd. i idrotter med mer statisk muskela
streching är ett kärt ämne som stöts och blöts i det oändliga. utövar man en sport där lederna kommer i ytterläge och då muskeln i sin maximala längd. så behövs sälan streching, eftersom muskeln behåller en önskad längd. i idrotter med mer statisk muskela