Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 11:27Kanske kan hänga på dig Bernt. Att det här är helgen efter TEC känns lite lurigt. 50K kan man givetvis klämma in utan problem. 🙂
Kanske kan hänga på dig Bernt. Att det här är helgen efter TEC känns lite lurigt. 50K kan man givetvis klämma in utan problem. 🙂
Quote from Mari Johansson on 21 February 2011, 12:34Instämmer Stefan. Det är ingen hit att ställa upp i SM om man sprungit TEC helgen innan... men man kan ju inte få allt... 🙁
Instämmer Stefan. Det är ingen hit att ställa upp i SM om man sprungit TEC helgen innan... men man kan ju inte få allt... 🙁
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 13:06Nu är jag anmäld. Får se om jag har gjort något dumt eller om det blir en hit.
Nu är jag anmäld. Får se om jag har gjort något dumt eller om det blir en hit.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 15:58Jag uppdaterade informationen här ovan med den som står på Team Ultra Sweden LKs sida för loppet.
Ska man tolka det som att maxtiden för 50K är 10 timmar?
Jag uppdaterade informationen här ovan med den som står på Team Ultra Sweden LKs sida för loppet.
Ska man tolka det som att maxtiden för 50K är 10 timmar?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 12:33Är jag knasig som har börjat fundera på att prova 100 km???
Jag har ju endast ringa erfarenhet av ultralopp. Sprang mitt första 12H förra sommaren i Trollhättan, kom 82 km den gången. Sen sprang jag min första mara i augusti, tid 4.04 (förskräckligt väde
Är jag knasig som har börjat fundera på att prova 100 km???
Jag har ju endast ringa erfarenhet av ultralopp. Sprang mitt första 12H förra sommaren i Trollhättan, kom 82 km den gången. Sen sprang jag min första mara i augusti, tid 4.04 (förskräckligt väde
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 13:08Det finns ju alltid en första gång för alla.
Här under SM finns motionsklassen som man skulle kunna prova, blir ju liksom inte lika "allvarligt" som SM.
Att tänka på är maxtiden på 13 timmar, men kostnaden är ju så liten som man borde våga prova.
Det finn
Det finns ju alltid en första gång för alla.
Här under SM finns motionsklassen som man skulle kunna prova, blir ju liksom inte lika "allvarligt" som SM.
Att tänka på är maxtiden på 13 timmar, men kostnaden är ju så liten som man borde våga prova.
Det finn
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:34Helen, du är verkligen "ultra som börjar tänka på nästa tävling bara några dagar efter den förra.
Förmodligen klarar du 100 km med marginal till maxtiden. Varför tror jag det? Jo, du såg oförskämt pigg ut efter 6 timmar Skövde och jag anar att du är till
Helen, du är verkligen "ultra som börjar tänka på nästa tävling bara några dagar efter den förra.
Förmodligen klarar du 100 km med marginal till maxtiden. Varför tror jag det? Jo, du såg oförskämt pigg ut efter 6 timmar Skövde och jag anar att du är till
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:40Tack Mikael, för uppmuntrande ord, det var precis så jag kände i lördags; Åhh, vill springa lite till! Jag är helt enkelt nyfiken på vad jag kan klara av. Men det är ju några veckor kvar att fundera på. T ex hur man ska göra för att få "närmsta omgivninge
Tack Mikael, för uppmuntrande ord, det var precis så jag kände i lördags; Åhh, vill springa lite till! Jag är helt enkelt nyfiken på vad jag kan klara av. Men det är ju några veckor kvar att fundera på. T ex hur man ska göra för att få "närmsta omgivninge
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 00:03Man omger sig bara med andra löpare. Och/eller folk som älskar en. 🙂
Man omger sig bara med andra löpare. Och/eller folk som älskar en. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:22Jo tack Lena, så har jag det allt m människorna omkring mig. Det är väl bara så att det tar lite tid att vänja sig vid de "nya" prioriteringarna.
Jo tack Lena, så har jag det allt m människorna omkring mig. Det är väl bara så att det tar lite tid att vänja sig vid de "nya" prioriteringarna.