Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 18:53Anmäld till 100 km. Vilket äventyr!
Anmäld till 100 km. Vilket äventyr!
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 19:08Kul att höra Helen. Det kommer säkert att gå bra. Lycka till!
Kul att höra Helen. Det kommer säkert att gå bra. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 13:25Nu börjar det dra ihop sig. Inne i sista träningsfasen.
Är det någon som vet hur det är med belysning längs banan? Vi som håller på max-tiden lär göra sista varvet i mörker.
Nu börjar det dra ihop sig. Inne i sista träningsfasen.
Är det någon som vet hur det är med belysning längs banan? Vi som håller på max-tiden lär göra sista varvet i mörker.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:42Lite historik.
100K var enda ultraloppet i Sverige på 80-talet och som mest runt 30 fullföljande.1985 var det minst - 9 fullföljande i ösregn och sålunda decimeterdjupa passeringar.
Rune Larsson sprang i detta urusla väder på 6:57:55.
2:a blev Hugo
Lite historik.
100K var enda ultraloppet i Sverige på 80-talet och som mest runt 30 fullföljande.
1985 var det minst - 9 fullföljande i ösregn och sålunda decimeterdjupa passeringar.
Rune Larsson sprang i detta urusla väder på 6:57:55.
2:a blev Hugo
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 00:25Hej,
Ska bli himla kul!!En fråga:
I inbjudan står detta om vad som serveras under loppet: "det kommer att erbjudas Vatten, sportdryck, Cola, och något lätt tilltugg."Det skulle vara väldigt bra att få reda på mer exakt vilken sportdryck det är och
Hej,
Ska bli himla kul!!
En fråga:
I inbjudan står detta om vad som serveras under loppet: "det kommer att erbjudas Vatten, sportdryck, Cola, och något lätt tilltugg."
Det skulle vara väldigt bra att få reda på mer exakt vilken sportdryck det är och
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 08:03Cecilia skulle maila Reima om frågan så vi får se om det blir någon uppdatering.
Cecilia skulle maila Reima om frågan så vi får se om det blir någon uppdatering.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:25En helg i Tibro: Fredag em tar jag bilen och styr mot sydväst. Framme i Tibro checkar jag in på hotell Snickaren. Sedan en promenad till Snickarvallen för att hämta nummerlapp och bekanta mig med omgivningarna. Därefter en bit mat på Centrum-pizzerian. Re
En helg i Tibro: Fredag em tar jag bilen och styr mot sydväst. Framme i Tibro checkar jag in på hotell Snickaren. Sedan en promenad till Snickarvallen för att hämta nummerlapp och bekanta mig med omgivningarna. Därefter en bit mat på Centrum-pizzerian. Re
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:52Liknar min helg 🙂
är väl inte riktigt klar med om vi äter på vägen ner eller i Tibro på fredagen.
Liknar min helg 🙂
är väl inte riktigt klar med om vi äter på vägen ner eller i Tibro på fredagen.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 14:42Min helg ser ut så här: Hemma fredag kväll, en rejäl middag med maken. Upp i ottan, lördag, för frukost och biltur till Tibro. Där ska jag också ta mig runt i mitt första 100 km-lopp, vilket ska bli så spännande och roligt. Hemfärden lär väl bli när det m
Min helg ser ut så här: Hemma fredag kväll, en rejäl middag med maken. Upp i ottan, lördag, för frukost och biltur till Tibro. Där ska jag också ta mig runt i mitt första 100 km-lopp, vilket ska bli så spännande och roligt. Hemfärden lär väl bli när det m
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:44Har fått svar av Reima angående matbordet: Chips, godis, smörgås, varm korv, köttbullar, Buljongkaffe The.
Ev mer
Har fått svar av Reima angående matbordet: Chips, godis, smörgås, varm korv, köttbullar, Buljongkaffe The.
Ev mer