Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 10:28Tack för svar! Förstår också att det är lite som att fråga hur långt ett snöre är - alla har vi olika trösklar för när vi känner oss dåliga.
Att jag frågade beror på att jag haft just lite småkrämpor i några dagar; lite ont i huvudet, lite dålig i magen,
Tack för svar! Förstår också att det är lite som att fråga hur långt ett snöre är - alla har vi olika trösklar för när vi känner oss dåliga.
Att jag frågade beror på att jag haft just lite småkrämpor i några dagar; lite ont i huvudet, lite dålig i magen,
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 14:19Ett trick jag fick lära mig var att ge det 10 minuter.
Dvs om jag är tveksam till om jag är helt frisk är att knyta på mig dojorna och ge mig ut i åtminstone 10 minuter för att sedan känna efter igen.
Jag tror inte jag hittills gett upp efter 10 minuter
Ett trick jag fick lära mig var att ge det 10 minuter.
Dvs om jag är tveksam till om jag är helt frisk är att knyta på mig dojorna och ge mig ut i åtminstone 10 minuter för att sedan känna efter igen.
Jag tror inte jag hittills gett upp efter 10 minuter
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 18:05Men om man haft en förkylning i 10-14 dar, sen känner sig OK, men halsen fortfarande vill harkla och hosta upp tjockt slem efter två veckor till? Känner mig harklig mest hela tiden, och ibland t.o.m. lite hes mot kvällen... Nåja, nu har i alla fall sprung
Men om man haft en förkylning i 10-14 dar, sen känner sig OK, men halsen fortfarande vill harkla och hosta upp tjockt slem efter två veckor till? Känner mig harklig mest hela tiden, och ibland t.o.m. lite hes mot kvällen... Nåja, nu har i alla fall sprung
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 18:36Om du inte kan låta bli att springa bara för att du har ett mål att springa 3 ggr per vecka, ja då har du fel mål! Att vara människa innebär att vara sjuk ibland, pigg ibland, och lite mitt i mellan i bland.
Tror du att det är det bästa upplägget att t
Om du inte kan låta bli att springa bara för att du har ett mål att springa 3 ggr per vecka, ja då har du fel mål! Att vara människa innebär att vara sjuk ibland, pigg ibland, och lite mitt i mellan i bland.
Tror du att det är det bästa upplägget att t
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 10:49Svar till Åke: Nu har jag väl aldrig påstått att jag vill springa tre gånger i veckan till varje pris, sjuk eller inte? Min fråga handlade om vad som ska/bör få en att avstå från att springa.
Jag vet att jag mår bra av att springa mina tre dagar och vill
Svar till Åke: Nu har jag väl aldrig påstått att jag vill springa tre gånger i veckan till varje pris, sjuk eller inte? Min fråga handlade om vad som ska/bör få en att avstå från att springa.
Jag vet att jag mår bra av att springa mina tre dagar och vill
Quote from Bjarne Lewin on 20 November 2013, 10:58Att sänka intensiteten på pass när man är osäker på om man är tillräckligt frisk är en bra ide, men då måste man sänka den tillräckligt.
Jag springer till jobbet och när jag av någon anledning mitt i transportpasset kommer på att jag nog inte borde ha
Att sänka intensiteten på pass när man är osäker på om man är tillräckligt frisk är en bra ide, men då måste man sänka den tillräckligt.
Jag springer till jobbet och när jag av någon anledning mitt i transportpasset kommer på att jag nog inte borde ha
Quote from Funbeat user on 20 November 2013, 17:12Nu är det här ett diskussionsforum och inte en frågespalt, jag svarar alltså inte nödvändigtvis just din fråga. Min poäng är att man bör hela tiden anpassa träningens mängd och intensitet efter dagsformen, plus eventuella skador/blessyrer.
Ganska många s
Nu är det här ett diskussionsforum och inte en frågespalt, jag svarar alltså inte nödvändigtvis just din fråga. Min poäng är att man bör hela tiden anpassa träningens mängd och intensitet efter dagsformen, plus eventuella skador/blessyrer.
Ganska många s
Quote from Funbeat user on 22 November 2013, 13:09Tränar alltid om jag inte har feber, rätt aktivetet för formen är det som gäller. Ypperligt tillfälle att stärka upp höften och vaden som har trilskat eller rörligheten och bålen med lite lätt yoga. Det fins inga ursäkter, och särskilt när man är ny med t
Tränar alltid om jag inte har feber, rätt aktivetet för formen är det som gäller. Ypperligt tillfälle att stärka upp höften och vaden som har trilskat eller rörligheten och bålen med lite lätt yoga. Det fins inga ursäkter, och särskilt när man är ny med t
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 12:13Jag brukar också gå ut och känna efter om jag funderar över småkrämpor. Känns det inte tillräckligt bra för att löpa så skadar aldrig en promenad och det stärker alltid karaktären att man varit ute. Jag fungerar också så, har jag märkt, att om jag börjar
Jag brukar också gå ut och känna efter om jag funderar över småkrämpor. Känns det inte tillräckligt bra för att löpa så skadar aldrig en promenad och det stärker alltid karaktären att man varit ute. Jag fungerar också så, har jag märkt, att om jag börjar