Quote from Guest on 18 April 2011, 11:54Slänger ut en fråga och hoppas att någon känner igen sig.
Sprang tempopass i förra veckan, låg ca 1min snabbare per k än min vanliga "mil-tid", löper normalt långdistans. Precis när jag nästan var framme (efter ca 35min) fick jag en knivskarp och mycket
Slänger ut en fråga och hoppas att någon känner igen sig.
Sprang tempopass i förra veckan, låg ca 1min snabbare per k än min vanliga "mil-tid", löper normalt långdistans. Precis när jag nästan var framme (efter ca 35min) fick jag en knivskarp och mycket
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 12:04Kan det vara gracilis som fått en sträckning?
http://www.dintraning.se/muskel/33/M.-Gracilis.htmlOm det gör så jätteont borde du gå till en idrottsläkare på en gång.
Kan det vara gracilis som fått en sträckning?
http://www.dintraning.se/muskel/33/M.-Gracilis.html
Om det gör så jätteont borde du gå till en idrottsläkare på en gång.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 12:05Gör det ont på vänster eller höger sida om du lyfter vänster ben? Dum fråga kanske, men för mig kan det bli så ibland. Kommer och går, kan inte känna efter nu hur det stämmer in på ditt prolem efter som det inte gör ont på det sättet just nu. Hugger till
Gör det ont på vänster eller höger sida om du lyfter vänster ben? Dum fråga kanske, men för mig kan det bli så ibland. Kommer och går, kan inte känna efter nu hur det stämmer in på ditt prolem efter som det inte gör ont på det sättet just nu. Hugger till
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:17Låter som en bristning i aduktormusklerna som för benet inåt. Har haft det själv och det är bara vila som hjälper och sen försiktigt komma igång igen. Rätt så vanlig skada vid långdistanslöpning där musklerna blir ojämt starka pga ensidig träning.
Som re
Låter som en bristning i aduktormusklerna som för benet inåt. Har haft det själv och det är bara vila som hjälper och sen försiktigt komma igång igen. Rätt så vanlig skada vid långdistanslöpning där musklerna blir ojämt starka pga ensidig träning.
Som re
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:45Det gör ont på vänster sida när jag lyfter eller stödjer på vänster ben.
Jag har själv funderat på addaktors muskeln, men jag har inga smärtor när jag stretchar, är väldigt rörlig och förhållandevis vig och känner ingenting när jag gör yoga eller vanlig
Det gör ont på vänster sida när jag lyfter eller stödjer på vänster ben.
Jag har själv funderat på addaktors muskeln, men jag har inga smärtor när jag stretchar, är väldigt rörlig och förhållandevis vig och känner ingenting när jag gör yoga eller vanlig
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:47Det går att få stressfraktur i bäckenbenet.
Det går att få stressfraktur i bäckenbenet.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:49Efter min muskelbristning nyligen kunde jag cykla, gå försiktigt, stretcha försiktigt men inte springa.
Efter min muskelbristning nyligen kunde jag cykla, gå försiktigt, stretcha försiktigt men inte springa.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 16:39Foglossning?
Foglossning?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 17:03Min väninna sa faktiskt att det lät som när hon hade foglossning, men jag inbillar mig att man måste vara gravid för att få det...eller?
Och det är jag med 100% säkerhet inte:)
Min väninna sa faktiskt att det lät som när hon hade foglossning, men jag inbillar mig att man måste vara gravid för att få det...eller?
Och det är jag med 100% säkerhet inte:)
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 17:30Camilla, det låter lite som det jag har haft tidigare: smärta högst upp insida lår, så att det liksom går in mot bäcken-/blygdben. Smärtan dök upp en dag när jag hade sprungit lite snabbare än vanligt och dessutom nyligen åkt en del klassisk skidåkning. F
Camilla, det låter lite som det jag har haft tidigare: smärta högst upp insida lår, så att det liksom går in mot bäcken-/blygdben. Smärtan dök upp en dag när jag hade sprungit lite snabbare än vanligt och dessutom nyligen åkt en del klassisk skidåkning. F