Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 20:26Hej, det låter som om du har problem med en muskelgrupp kallad peroneus. Vila + balansplatta kanske skulle kunna hjälpa. Det är egentligen inte en muskel utan flera men detta är små muskler som lätt blir överansträngda om man gör tvära svängar, terräng et
Hej, det låter som om du har problem med en muskelgrupp kallad peroneus. Vila + balansplatta kanske skulle kunna hjälpa. Det är egentligen inte en muskel utan flera men detta är små muskler som lätt blir överansträngda om man gör tvära svängar, terräng et
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 20:32idag gjorde jag en drive och låtsades leta nya löpskor i tre olika butiker som filmade mig när jag sprang på löpbandet. alla tre sa samma sak:
jag pronerar mycket lite, har på gränsen till ett neutralt steg, och mitt onda kan mycket riktigt bero på att
idag gjorde jag en drive och låtsades leta nya löpskor i tre olika butiker som filmade mig när jag sprang på löpbandet. alla tre sa samma sak:
jag pronerar mycket lite, har på gränsen till ett neutralt steg, och mitt onda kan mycket riktigt bero på att