Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonSM Vinter-Biathle
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom Svensk Mästare som titel "ägs" av RF så är det deras uppdelning som gäller.

Vad jag förstår så är problemet att din klubb inte är ansluten till SMKF? Nu har vi löst det med 1-dags medlemskap så icke anslutna kan deltaga.

Just Biathle ingår i Modern femkamp som ligger under SMKF.

Rörande att Triathleter var snabbare an mångkampa

Säger det igen. Jag förstår reglerna, men jag tycker de är lite konstiga här. Biathle känns inte klockren som mångkamp (är två många?) och då kunde man kanske acceptera triathlonförbundet också som delarrangör dvs få vara med på SM. Jag kanske inte vill r

Du kan ju fortfarande bära din klubbs dräkt osv och på det sättet representera din klubb!

Gällande vilket förbund som ska få arrangera och vilka som ska få delta osv kan jag tyvärr inte hjälpa dig för jag vet inte mer!

Har du fler frågor så är du välkom

Tittar man på formatet på tävlingen - om jag uppfattar inbjudan rätt - ser ju upplägget ut att mer likna det i femkamp, då vad jag förstår växlingarna inte ingår i tävlingen som dom gör i triathlon. Det gjorde dom väl för övrigt vid tävlingen i somras und

Eller så ser man det som en kul grej och lägger inte ner allt för mycket tid och energi på att analysera (H)