Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningsmala ben
You need to log in to create posts and topics.

Någon har har ett tips eller två på hur man kan träna löpning för att få snygga lårmuskler? jag har sninnessjukt lätt för att bygga lårmuskler.....tyvärr

Det är inte så kul och jag behöver inte direkt all denna muskelmassa heller.
Att undvika tuffa back

Det är snyggt med lårmuskler !!!

Men Sandra, är du inte stolt över att vara löpare? Lårmusklerna är ju ett adelsmärke! Det är ju en muskulös kropp som skiljer oss från slackers och bantare.

Jag skulle gissa att du ska springa relativt normalt men okuperat, precis som du skrivit. Löpning bygger såklart muskler men inga mängder. Det är ju mest fråga om syresättning av muskler.

visst är det snyggt med lårmuskeler i rimlig mängd, men till en ganska smal överkropp och smala höfter ser det bra lustigt ut med stora ben kan jag lova

Träna lite överkropp också så blir du ju skitsnygg ju! 🙂

Jag har också "kraftiga" ben, men inte heller är det mkt fett där 😀 Sörjde ett tag, när jag hade gått ner 20 kg i vikt, att jag aldrig kommer få smala, slanka ben. Nu är jag ändå tacksam över mina "muskliga" lår, för när jag spänner dom är där typ inget

Jag säger som Fia-Lotta; träna upp överkroppen så blir det bättre symmetri...och VAR STOLT över Dina muskulösa ben. Många hade gått över lik för sådana! 🙂

Det är väl som med så mycket anant det man har uppskattar man inte och det man inte har vill man ha....hoppas ni hängde med

Jag stör mig mest på tt byxor som passade för 6 månader sedan inte passar länge över benen mest, dels på grund av några extra kilo

Men Sandra, se positivt på det: det är ju ett ypperligt tillfälle att shoppa kläder 🙂