Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 13:58Vill man ha smala ben så vill man. Det är ingen kyrka det här så alla trosformer torde vara okej. 🙂 I detta specifika fall gäller det att träna benen så lite som möjligt. En paradox när det gäller löpning. Men det som för min del tenderat att bygga mins
Vill man ha smala ben så vill man. Det är ingen kyrka det här så alla trosformer torde vara okej. 🙂 I detta specifika fall gäller det att träna benen så lite som möjligt. En paradox när det gäller löpning. Men det som för min del tenderat att bygga mins
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 14:03lät uppmuntrande, jag har börjat träna inför halvmara så det är väl en bit på väg. sen får man väl vakta sig för vad som slinker ner i magen med !!! En bensinbil ska ha bensin och en diselbil diesel annas går det inte bra och människan är väl likadan rätt
lät uppmuntrande, jag har börjat träna inför halvmara så det är väl en bit på väg. sen får man väl vakta sig för vad som slinker ner i magen med !!! En bensinbil ska ha bensin och en diselbil diesel annas går det inte bra och människan är väl likadan rätt
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 14:12Rent teknikmässigt borde i ditt fall höga knälyft och långa frånskjut undvikas. Du får börja tassa fram, bokstavligt talat. Farten upprätthålles genom att öka stegfrekvensen. Titta på maratonlöpare och jämför deras löpstil med sådana som tävlar t ex 5000m
Rent teknikmässigt borde i ditt fall höga knälyft och långa frånskjut undvikas. Du får börja tassa fram, bokstavligt talat. Farten upprätthålles genom att öka stegfrekvensen. Titta på maratonlöpare och jämför deras löpstil med sådana som tävlar t ex 5000m
Quote from Camilla Höög on 2 April 2008, 14:20"Problemet" är ju att kroppen anpassar sig till aktiviteten och formas så att den klarar av att utföra det du sysslar med. Nu vill du alltså motverka det kroppen vill göra 🙂
"Problemet" är ju att kroppen anpassar sig till aktiviteten och formas så att den klarar av att utföra det du sysslar med. Nu vill du alltså motverka det kroppen vill göra 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 16:18jag tror ganska mycket på det där att korta ner stegen och inte bara för benens skull utan också för orkens. Korta steg är mer energisparande än långa och spara på energn behöver man på låååååååånga distanser. Jag har för vana att både ta högre och längre
jag tror ganska mycket på det där att korta ner stegen och inte bara för benens skull utan också för orkens. Korta steg är mer energisparande än långa och spara på energn behöver man på låååååååånga distanser. Jag har för vana att både ta högre och längre
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 16:28- > jenny
"Hade förhoppning om att jag skulle kunna gå i kjol utan skav"
Har du testat barnpuder/talk på insidan av låren? Fungerar mycket bra även om man måste förbättra under dagen.
- > jenny
"Hade förhoppning om att jag skulle kunna gå i kjol utan skav"
Har du testat barnpuder/talk på insidan av låren? Fungerar mycket bra även om man måste förbättra under dagen.
Quote from Elias Engqvist on 2 April 2008, 17:23Ja, korta o många steg är bra o träna (för att få in en högre frekvens)
Vad man normalt gör då man ska springa fortare är nämligen att ta längre steg, men man behåller frekvensen ganska lika - så för att kunna springa fort behöver man en hög frekvens från
Ja, korta o många steg är bra o träna (för att få in en högre frekvens)
Vad man normalt gör då man ska springa fortare är nämligen att ta längre steg, men man behåller frekvensen ganska lika - så för att kunna springa fort behöver man en hög frekvens från
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 19:04Får du verkligen så enormt stora lårmuskler av löpning?
Lite tragiskt om man inte kan springa så mycket man vill för att man är orolig för hur låren ser ut. Du ser ju erhört bra ut på bilden. Löpning är ju annars hälsan själv så länge man slipper skador.
Får du verkligen så enormt stora lårmuskler av löpning?
Lite tragiskt om man inte kan springa så mycket man vill för att man är orolig för hur låren ser ut. Du ser ju erhört bra ut på bilden. Löpning är ju annars hälsan själv så länge man slipper skador.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 19:54olja håller längre än puder.
olja håller längre än puder.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 14:34Men oljefläckar på kjolen?
Ja spring mer och längre, OCH träna överkroppen.
Men oljefläckar på kjolen?
Ja spring mer och längre, OCH träna överkroppen.