Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSmutsig Ipod?
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte tipsa Apple om att de kan sätta dit ett tvättråd på deras Ipod Shuffle. 30 grader, utan sköljmedel. Dock ej tumla. 🙂

Råkade få med min Shuffle i tvätten, men till min förvåning funkade den alldeles utmärkt efteråt, känns nästan som om ljudet bl

Helt otroligt! Då behöver man inte vara orolig för att det ska regna lite på den då 🙂

Man ska nog ha lite tur för den överleva en tvättning.
Dock så med mitt armband ( http://store.apple.com/se/product/MB130G/A?fnode=home/shop_ipod/ipod_accessories/armbands&mco=NjEwMjI ) har jag överlevt springa långpass i riktigt skyfall utan några proble

Åh vad bra att veta. Jag som hade tänkt köpa små gummifodral i olika färger (finns på macoteket) till min shuffle..nu skippar jag de 🙂

Jag hade min nano G2 ute på ett distanspass på cykel i 3-4h, i spöregn... Efteråt pep det konstigt i den när jag startade den, och den fungerade inte, jag tänkte at den gjort sitt. Men nån timme senare fungerade den igen! Har haft den i minst 2år nu.

/Jo

kan lugnt konstatera att shuffel tål stora mängder regn iaf! den är med i alla väder utan att den krånglat det minsta....

Försvann texten på som är på ena sidan? Där det ståripod och ovan det äpplet?

Nej all text klarade sig.

Skönt att veta att den är så hållbar, då behöver man inte vara så noga med att skydda den när det regnar.

Jag har också gjort det, med mjukmedel. Körde min Creative MP3-spelare i tvättmaskinen och den funkar fortfarande, 3 år senare 😀

i teorin tål väl elektriska mojänger väta så länge de inte slås på så att det blir kortslutningar ... i teorin alltså...?

Har haft otur med några mobiltelefoner tidigare och så länge jag hunnit stänga av dem med det samma så har de överlevt men de stacka