Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 00:17men Chrille, du är väl inte en mobiltelefon eller elektrisk mojäng? Jag tror att det kommer att gå bra, sesså, inte gråta det ordnar sig säkert ska du se.
Snuttefilt?
Kram?(L)
men Chrille, du är väl inte en mobiltelefon eller elektrisk mojäng? Jag tror att det kommer att gå bra, sesså, inte gråta det ordnar sig säkert ska du se.
Snuttefilt?
Kram?
(L)
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 08:03Tack! nu känns det bättre:D
Tack! nu känns det bättre:D
Quote from Jan Lundquist on 21 August 2008, 10:01Yes Håkan, det är kortslutning som är de största skadorna på elektronik. Kortslutning blir det lätt om det kommer in fukt i prylarna. Aber nummer två är om det inte torkar ordentligt så det blir rost på sikt. Då kan det störa ledningarna på kretskorten oc
Yes Håkan, det är kortslutning som är de största skadorna på elektronik. Kortslutning blir det lätt om det kommer in fukt i prylarna. Aber nummer två är om det inte torkar ordentligt så det blir rost på sikt. Då kan det störa ledningarna på kretskorten oc
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:50Min iPod lade av efter ett år och vägrar starta, kanske skulle testa att tvätta den i maskinen? Den kanske vaknar till liv igen på nåt mirakulöst sätt!
På vinden gör den ju ingen nytta iallafall.
Min iPod lade av efter ett år och vägrar starta, kanske skulle testa att tvätta den i maskinen? Den kanske vaknar till liv igen på nåt mirakulöst sätt!
På vinden gör den ju ingen nytta iallafall.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:51tvätta bort rosten kanske 😉
tvätta bort rosten kanske 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:04zanna: har du testat att nollställa den och starta om?
zanna: har du testat att nollställa den och starta om?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:22Ska testa det, hade hoppats slippa bli av med mina 30GB som jag har på men det är nog lönlöst. Norsk reset är nog det enda som funkar... Ctrl-Alt-Del
Ska testa det, hade hoppats slippa bli av med mina 30GB som jag har på men det är nog lönlöst. Norsk reset är nog det enda som funkar... Ctrl-Alt-Del
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:33Hammare har jag! Kan det funka? Släppa den från balkongen? Kan ju vara farligt...för dom som går nedanför. Lödkolv...lukten av barndomens brända pekfingrar tvingar mej att avstå!
Hammare har jag! Kan det funka? Släppa den från balkongen? Kan ju vara farligt...för dom som går nedanför. Lödkolv...lukten av barndomens brända pekfingrar tvingar mej att avstå!
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 22:36Bengt Ohlsson hade faktiskt en krönika på det temat i DN för nåt år sen: hans Ipod hade dött och efter mycket om och men köpte han en ny. Råkade tappa den gamla och den blev som nyuppstånden!
Bengt Ohlsson hade faktiskt en krönika på det temat i DN för nåt år sen: hans Ipod hade dött och efter mycket om och men köpte han en ny. Råkade tappa den gamla och den blev som nyuppstånden!
Quote from Lotta Lindström on 21 August 2008, 23:02Hittade en såndär diodficklampa i torktumlaren idag. Den hade inte överlevt... Fast det kanske man inte kan begära efter en tvätt och minst två tumlingar.
Hittade en såndär diodficklampa i torktumlaren idag. Den hade inte överlevt... Fast det kanske man inte kan begära efter en tvätt och minst två tumlingar.