Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 22:42Om jag kapar 1 minut till på 2 år så blir jag bara sist, så nää på Masters SM får du aldrig se mej. Om någon vill se mej så har jag lagt upp examen på tuben.
http://youtu.be/GILvCFe1S40
Det är min bana som filmas. :@Missa inte en riktigt trött Janne (de
Om jag kapar 1 minut till på 2 år så blir jag bara sist, så nää på Masters SM får du aldrig se mej. Om någon vill se mej så har jag lagt upp examen på tuben.
Det är min bana som filmas. :@
Missa inte en riktigt trött Janne (de
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 02:59Fasen Janne, det ser ju bra ut! Jag började simma för ett år sen och var med på Masters SM/NM nu i höst. Givetvis sist, men hur kul som helst, blev pers rekord på 50fritt å hur kul e inte det!?!? Kan jag tävla SM Masters kan du! 🙂
Fasen Janne, det ser ju bra ut! Jag började simma för ett år sen och var med på Masters SM/NM nu i höst. Givetvis sist, men hur kul som helst, blev pers rekord på 50fritt å hur kul e inte det!?!? Kan jag tävla SM Masters kan du! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 06:28Bra talat Johan! ????
Bra talat Johan! ????
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:27Ok då, sneglar lite på OW Masters, men bana (man ska aldrig säga aldrig) det lär nog dröja.
Nyfiken fråga Johan: 34 sec tycker jag är grymt bra, vad gör du på 50m i 25meters med start i vattnet?
Ok då, sneglar lite på OW Masters, men bana (man ska aldrig säga aldrig) det lär nog dröja.
Nyfiken fråga Johan: 34 sec tycker jag är grymt bra, vad gör du på 50m i 25meters med start i vattnet?
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 21:30@Janne... häng på 26e-27e Januari i Borås... Öppna Masters DM går då... kanske vi hamnar i samma heat 🙂
Har aldrig klockat i 25m tyvärr så jag kan inte ge dig ett svar. 25m från pall har jag fixat 15.2, dock efter ett Masters träningspass. Men aldrig pr
@Janne... häng på 26e-27e Januari i Borås... Öppna Masters DM går då... kanske vi hamnar i samma heat 🙂
Har aldrig klockat i 25m tyvärr så jag kan inte ge dig ett svar. 25m från pall har jag fixat 15.2, dock efter ett Masters träningspass. Men aldrig pr