Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:13I Skövde har de saltvatten. Det gör ju lite för läget i vattnet så saltvatten borde rimligtvis göra en lite snabbare.
Sen upptäckte jag nyss att det fanns 25-yardsbassänger over there. I en sån blir man definitivt snabbare än i en 25-metare. Äsch, förlå
I Skövde har de saltvatten. Det gör ju lite för läget i vattnet så saltvatten borde rimligtvis göra en lite snabbare.
Sen upptäckte jag nyss att det fanns 25-yardsbassänger over there. I en sån blir man definitivt snabbare än i en 25-metare. Äsch, förlå
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 08:19för ni som gillar varm vatten och vill prova en 25yd bassäng. vi i växjö har en 25 yd bassäng som är 30-34C.
den är ofta stängd för simskolan men ibland kan man simma. den är bara 4 banor.
för ni som gillar varm vatten och vill prova en 25yd bassäng. vi i växjö har en 25 yd bassäng som är 30-34C.
den är ofta stängd för simskolan men ibland kan man simma. den är bara 4 banor.
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 08:21Var det den man badade av i under Masters-SM förra året?
Var det den man badade av i under Masters-SM förra året?
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 08:22ja, det stämmer.
ja, det stämmer.
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 11:37Frågan är om gravitationen spelar nån roll? Den varierar med en halv procent beroende på var man är på jorden.
Frågan är om gravitationen spelar nån roll? Den varierar med en halv procent beroende på var man är på jorden.
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 12:05kanske, jag vet att höjden spela in på detta. det är jobbigare att simma upp på en berg än vid havet
kanske, jag vet att höjden spela in på detta. det är jobbigare att simma upp på en berg än vid havet
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 18:00Gravitationen är störst närmast polerna och minst kring ekvatorn väl? Eller var det tvärtom?
Gravitationen är störst närmast polerna och minst kring ekvatorn väl? Eller var det tvärtom?
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 22:35http://www.youtube.com/watch?v=6sS8OcEwXNs