Quote from Guest on 13 October 2010, 20:34Är du snabbare är en Vinnaren i Stockholm Marathon 2001?
Den välkända Anders Szalkai var på besök i Skatås, Göteborg den 16 september. Han provade den kuperade milspåret och fick 51:23 (i återhämtningsfart) Vilket är en tid som är möjligt att klara av fö
Är du snabbare är en Vinnaren i Stockholm Marathon 2001?
Den välkända Anders Szalkai var på besök i Skatås, Göteborg den 16 september. Han provade den kuperade milspåret och fick 51:23 (i återhämtningsfart) Vilket är en tid som är möjligt att klara av fö
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 20:44Erik, mannen med de roligaste loppen! (t+) Här ska springas Skatåsmilen!
Erik, mannen med de roligaste loppen! (t+) Här ska springas Skatåsmilen!
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 20:56Det här får man ju faktiskt ge sig in på. 😀
Det här får man ju faktiskt ge sig in på. 😀
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 20:56Förtydling av tävlingsdatum, är ett bäst före datum.
Du kan springa vilken dag som helst fram till 16/9-11
Förtydling av tävlingsdatum, är ett bäst före datum.
Du kan springa vilken dag som helst fram till 16/9-11
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 20:57Kul idé, Erik. Det var flera år sedan jag sprang Skatåsmilen och detta är ju ett utmärkt skäl att springa den trevliga rundan igen. 51 min i det spåret är definitivt inget jag snyter ur näsan.
Kul idé, Erik. Det var flera år sedan jag sprang Skatåsmilen och detta är ju ett utmärkt skäl att springa den trevliga rundan igen. 51 min i det spåret är definitivt inget jag snyter ur näsan.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 21:30Vilken rolig, idé! Inte för att jag skulle ha en susning att klara det, men det var en väldigt kul idé. (t+)
Vilken rolig, idé! Inte för att jag skulle ha en susning att klara det, men det var en väldigt kul idé. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 22:07Tur att vi får en lång startsträcka, speciellt om det är ett visst avstånd till spåret 😉
Tur att vi får en lång startsträcka, speciellt om det är ett visst avstånd till spåret 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 06:23+1 på Camilla
(försöker att INTE muttra över att bli lurad ner till Götet av Erik...)
+1 på Camilla
(försöker att INTE muttra över att bli lurad ner till Götet av Erik...)
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 09:34Jessie: vi kanske får ordna en gruppresa?
Jessie: vi kanske får ordna en gruppresa?
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 11:32Jaaaaaa! 😀
Eller vänta nu? Måste jag springa Skatåsmilen med andra som är femtielva gånger snabbare än jag då... *springer och gömmer mig*
Jaaaaaa! 😀
Eller vänta nu? Måste jag springa Skatåsmilen med andra som är femtielva gånger snabbare än jag då... *springer och gömmer mig*