Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:38Grattis till en fin tid!
Grattis till en fin tid!
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:44Lyckas inte byta datum OCH koppla det mot tävlingen...
Lyckas inte byta datum OCH koppla det mot tävlingen...
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 23:15Hur långt kom du?
Fick du ändrat datumet?
Gick det att markera rutan för tävling?
Kunde du se dom olika tävlingarna i den "gula rutan"?
Fanns inte "Snabbare än..." med?
Hur långt kom du?
Fick du ändrat datumet?
Gick det att markera rutan för tävling?
Kunde du se dom olika tävlingarna i den "gula rutan"?
Fanns inte "Snabbare än..." med?
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 08:31Robert: När du är på rätt datum (dvs inte det datum då du genomfört tävlingen, utan det datum då tävlingen ligger upplagd) så kopplar du ditt pass till tävlingen och sparar. SEN kan man byta datum tillbaka till rätt dag igen och även om tävlingen då inte
Robert: När du är på rätt datum (dvs inte det datum då du genomfört tävlingen, utan det datum då tävlingen ligger upplagd) så kopplar du ditt pass till tävlingen och sparar. SEN kan man byta datum tillbaka till rätt dag igen och även om tävlingen då inte
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 01:17Det är ingen trängsel i målområdet. 🙂
Det är ingen trängsel i målområdet. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 07:53Det är för långt till tävlingen.
Det är för långt till tävlingen.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:14Det är nog bara att konstatera att jag inte får in detta i kalendern, dessutom är jag förkyld.
Hur går det för er andra?
Det är nog bara att konstatera att jag inte får in detta i kalendern, dessutom är jag förkyld.
Hur går det för er andra?
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:24För den som vill vänta till näst sista dan 15 september.
Finns det goda möjligheter att att få draghjälp.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=930860
För den som vill vänta till näst sista dan 15 september.
Finns det goda möjligheter att att få draghjälp.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=930860
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:26Se där, nån annan kanske klarar av det. Lycka till!
Se där, nån annan kanske klarar av det. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 20:19Fyra resultat hitintills. Kommer det regna in under kvällen?
Fyra resultat hitintills. Kommer det regna in under kvällen?