Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 21:54För mig som backsvag är förhållander ca 38:30 (flack asfaltsmil) och 41:46 (skatåsmilen).
47 min kanske?
För mig som backsvag är förhållander ca 38:30 (flack asfaltsmil) och 41:46 (skatåsmilen).
47 min kanske?
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 21:5847 min. Jisses, det blir tajt. Bäst att satsa en vårdag med fågelkvitter och bristande knoppar och massor med spring i benen. (H:)
Åh, jag vill ha vååååååååår.
47 min. Jisses, det blir tajt. Bäst att satsa en vårdag med fågelkvitter och bristande knoppar och massor med spring i benen. (H:)
Åh, jag vill ha vååååååååår.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:01Kör du mycke kuperad träning så blir skillnaden mindre.
Kör du mycke kuperad träning så blir skillnaden mindre.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:03Hm, jag tror snarare att skillnaden blir större om man tränar för lite i backar. Det kan aldrig gå snabbare i kuperad terräng än på en flack bana även för en backlöpare (om backlöparen inte går sönder pga asfalten lr dyligt såklart).
Hm, jag tror snarare att skillnaden blir större om man tränar för lite i backar. Det kan aldrig gå snabbare i kuperad terräng än på en flack bana även för en backlöpare (om backlöparen inte går sönder pga asfalten lr dyligt såklart).
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:15Mitt pers på milen var ett tag gjort på Skatåsmilen.
Gjorde ett perfekt lopp med bra hare. Har svårt att mala på långa raksträckor, blir lätt ofokuserad.
Det problemet finns inte på Skatås-X, då banan förändras hela tiden.
Mitt pers på milen var ett tag gjort på Skatåsmilen.
Gjorde ett perfekt lopp med bra hare. Har svårt att mala på långa raksträckor, blir lätt ofokuserad.
Det problemet finns inte på Skatås-X, då banan förändras hela tiden.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:2345 - 46 min. kanske
45 - 46 min. kanske
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 22:37Jaha Erik, så kan det ju också vara...
Jaha Erik, så kan det ju också vara...
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:19Vem blir först imål, nu när snö och is är borta?
Vem blir först imål, nu när snö och is är borta?
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 21:14Körde Skatåsmilen idag... 46:22...
Ligger den upp som en tävling?
Körde Skatåsmilen idag... 46:22...
Ligger den upp som en tävling?
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 22:35Grattis, du är först imål!
Den ligger uppe som tävling.
Du får koppla ditt pass, enligt nedan.Öppna passet.
Flytta tillbaka passet till den 16/9.
Ta bort "X" i rutan för tävling.
Välj tillbaka det igen.
Välj "Snabbare..." bland tävlingarna som listas.
Grattis, du är först imål!
Den ligger uppe som tävling.
Du får koppla ditt pass, enligt nedan.
Öppna passet.
Flytta tillbaka passet till den 16/9.
Ta bort "X" i rutan för tävling.
Välj tillbaka det igen.
Välj "Snabbare..." bland tävlingarna som listas.