Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 21:37Tomas, inte sen snön kom. Är den springbar?
Tomas, inte sen snön kom. Är den springbar?
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 21:44Tveksamt om det skall bli någon tid att prata om! Men jag springer åttan på onsdag och tänkte byta ut någon del av åttan mot en bit av milen,bara för att se hur underlaget är! Åttan börjar kännas tråkig nu,speciellt efter två varv!
Tveksamt om det skall bli någon tid att prata om! Men jag springer åttan på onsdag och tänkte byta ut någon del av åttan mot en bit av milen,bara för att se hur underlaget är! Åttan börjar kännas tråkig nu,speciellt efter två varv!
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 22:59Intressant. Antar nog utmaningen.. 🙂
Intressant. Antar nog utmaningen.. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 22:37LOL Erik,
du är bara för go.
Kan man klara av Skatåsen efter GV ?Jag menar om man redan är i norrland kan man passa på.
LOL Erik,
du är bara för go.
Kan man klara av Skatåsen efter GV ?
Jag menar om man redan är i norrland kan man passa på.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 22:50Borde gå, det blir inte mörkt förrän 8-9 på kvällen.
Borde gå, det blir inte mörkt förrän 8-9 på kvällen.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 23:14Finemang,
kan inte vara värre än att bli runtdragen på Liseberg.
Finemang,
kan inte vara värre än att bli runtdragen på Liseberg.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:06För den som vill vänta till näst sista dan 15 september.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=930860
För den som vill vänta till näst sista dan 15 september.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=930860
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 21:29Undrar om det är slump att denna bana inte går att springa utan dubbar? Ödet?
Undrar om det är slump att denna bana inte går att springa utan dubbar? Ödet?
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 21:41Helt vanliga naturlagar. Mitt rekord ligger på 64 min med isen. Undrar om man kan kapa 13 minuter med lite bättre underlag och några grader varmare luft? Eller behövs det kanske även lite träning! *hemska tanke*
😉
Edit: språklig insikt från min sida. k
Helt vanliga naturlagar. Mitt rekord ligger på 64 min med isen. Undrar om man kan kapa 13 minuter med lite bättre underlag och några grader varmare luft? Eller behövs det kanske även lite träning! *hemska tanke*
😉
Edit: språklig insikt från min sida. k
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 21:44Vad tror ni man behöver ha för rekord på milen (flack bana) för att klara det här? För det är ju rätt kuperat vad jag förstår
Vad tror ni man behöver ha för rekord på milen (flack bana) för att klara det här? För det är ju rätt kuperat vad jag förstår