Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:11K-G: Jo, jag har blivit lovad ett kuperat pass längs Rhône och en tur i Jura, så det kanske kan vara bra att släpa med sig den? 😀
K-G: Jo, jag har blivit lovad ett kuperat pass längs Rhône och en tur i Jura, så det kanske kan vara bra att släpa med sig den? 😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:13Epp, epp, det är väl inget mot Skatåsmilen?
Epp, epp, det är väl inget mot Skatåsmilen?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:21Magnus: Nej, jag tror inte Rhône-passet är kuperat som Skatåsmilen, men man får ju börja någonstans. 😉
Magnus: Nej, jag tror inte Rhône-passet är kuperat som Skatåsmilen, men man får ju börja någonstans. 😉
Quote from ellen olsson on 21 October 2010, 09:24I Jura går det däremot att få till ett rejält tufft pass!
Jag trodde annars att det var Mont Salève som gällde... 😉
I Jura går det däremot att få till ett rejält tufft pass!
Jag trodde annars att det var Mont Salève som gällde... 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:27Fredrik: Salève lämnas nog åt sitt öde den här gången... 😉
Fredrik: Salève lämnas nog åt sitt öde den här gången... 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:37Jura är snötäckt, det är inte Salève än. Rhone är kuperat så det räcker och blir över, men jag kan återkomma med jämförelse när jag har sprungit skatåsmilen. Har skatåsmilen långa branta trappor på ställen där det är för brant för att stigen ska vara pass
Jura är snötäckt, det är inte Salève än. Rhone är kuperat så det räcker och blir över, men jag kan återkomma med jämförelse när jag har sprungit skatåsmilen. Har skatåsmilen långa branta trappor på ställen där det är för brant för att stigen ska vara pass
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:47Nej, för trapp-effekt får man springa på tvären över bergen, Skatåsmilen är dragen genom de flackare delarna.
Nej, för trapp-effekt får man springa på tvären över bergen, Skatåsmilen är dragen genom de flackare delarna.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:54jamendåså. Skatåsmilen kommer ju vara en enkel match (H)
😉
jamendåså. Skatåsmilen kommer ju vara en enkel match (H)
😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:58När var det du skulle flytta till Göteborg, sa du? Vi kan väl säga kl 10:00 lördagen efter, skulle det passa med en liten tur då?
När var det du skulle flytta till Göteborg, sa du? Vi kan väl säga kl 10:00 lördagen efter, skulle det passa med en liten tur då?
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 09:59Det skulle det nog. Så snart som möjligt efter sista November. Lite oklart när jag trillar in och hur jag organiserar mig.
*lägger in massor av backpass i November*
😉
Det skulle det nog. Så snart som möjligt efter sista November. Lite oklart när jag trillar in och hur jag organiserar mig.
*lägger in massor av backpass i November*
😉