Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 18:32Tack Anders A för det tipset. (t+)
Tack Anders A för det tipset. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 18:43Återuppväcker denna tråd... Jag har tömt min klocka helt, och deletat alla filer enligt inlägget ovan - t.om. letat igenom hela datorn efter tcx-filer och deletat överallt. Men ändå så när jag tömmer klockan så visa 18 gamla pass från september ifjol till
Återuppväcker denna tråd... Jag har tömt min klocka helt, och deletat alla filer enligt inlägget ovan - t.om. letat igenom hela datorn efter tcx-filer och deletat överallt. Men ändå så när jag tömmer klockan så visa 18 gamla pass från september ifjol till
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:56Det kan vara .FIT-filerna som du ska plocka bort från datorn (eller lägga dom på annan plats så att du har backup). Mina ligger på:
C:Users"användarnamn"AppDataRoamingGARMINDevices"device-nummer"Activities
Det kan vara .FIT-filerna som du ska plocka bort från datorn (eller lägga dom på annan plats så att du har backup). Mina ligger på:
C:Users"användarnamn"AppDataRoamingGARMINDevices"device-nummer"Activities
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 17:34Oj, glömde bevaka den här tråden! Men tack, Pierre, det var precis så, jag tog bort FIT-filerna, och allt är OK!
Oj, glömde bevaka den här tråden! Men tack, Pierre, det var precis så, jag tog bort FIT-filerna, och allt är OK!