Quote from Guest on 11 April 2010, 11:18Hej!
Jag undrar om jag kan få ett tips på hur jag ska spring idag, då löpningen har legat så gott som helt på is, under 2,5 månader. Det handlar inte om någon skada utan om eländiga återkommande förkylningar, både för mig och mina barn. 🙁
Men idag ä
Hej!
Jag undrar om jag kan få ett tips på hur jag ska spring idag, då löpningen har legat så gott som helt på is, under 2,5 månader. Det handlar inte om någon skada utan om eländiga återkommande förkylningar, både för mig och mina barn. 🙁
Men idag ä
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:28Kör LÅNGSAMT bara, så kan du nog säkert springa en längre sträcka än en tvättäkta nybörjare. Det är rådet från mig (och Szalkai från Sverige Springer på TVn igår). (t+)
Kör LÅNGSAMT bara, så kan du nog säkert springa en längre sträcka än en tvättäkta nybörjare. Det är rådet från mig (och Szalkai från Sverige Springer på TVn igår). (t+)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:46... långsamt blir det ... men hur långt? Jag vill ju inte gärna gå tillbaka... 😉
Äh, får väl köra lite på känn och hoppas på det bästa!Tack! 🙂
... långsamt blir det ... men hur långt? Jag vill ju inte gärna gå tillbaka... 😉
Äh, får väl köra lite på känn och hoppas på det bästa!
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 11:54Ta så långt som du brukade springa när du var igång och så sänker du farten så att du säkert orkar bara? Säger kroppen stopp före flåset (ovanligt i början) så får du väl GÅ hem? 😉
Ta så långt som du brukade springa när du var igång och så sänker du farten så att du säkert orkar bara? Säger kroppen stopp före flåset (ovanligt i början) så får du väl GÅ hem? 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 12:05Ha, ha... ja, det får väl bli så! 😀
Ha, ha... ja, det får väl bli så! 😀
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 17:04Snälla ni/du,det är väl inget svårt nu när fåglarna kvittrar för fullt o snön nästan e borta..ut o insup våren !! 🙂
Sprang igår på landet/sommarstället..SÅÅ mysigt !! Alla diken från skogen är FYLLDA med smältvatten..o det porlar o har sig...NÄSTAN so
Snälla ni/du,det är väl inget svårt nu när fåglarna kvittrar för fullt o snön nästan e borta..ut o insup våren !! 🙂
Sprang igår på landet/sommarstället..SÅÅ mysigt !! Alla diken från skogen är FYLLDA med smältvatten..o det porlar o har sig...NÄSTAN so
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 17:14Tussilagona väntar på dig.
Tussilagona väntar på dig.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 17:17Inte en tussilago så långt ögat når här iaf. Men snart så! 🙂
Inte en tussilago så långt ögat når här iaf. Men snart så! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:20Det gick ju bra, det där. 🙂
Löpningen betyder väldigt mycket för mig. Både fysiskt, mentalt och som sysselsättning. Jag har fått jobba rätt hårt för att komma "på fötter" och därav min rädsla för att hamna på noll igen! (Ifall någon undrar över den öv
Det gick ju bra, det där. 🙂
Löpningen betyder väldigt mycket för mig. Både fysiskt, mentalt och som sysselsättning. Jag har fått jobba rätt hårt för att komma "på fötter" och därav min rädsla för att hamna på noll igen! (Ifall någon undrar över den öv
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:23Kul o höra..! Lycka till nu 🙂
Kul o höra..! Lycka till nu 🙂