Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 20:25En bild på tussilago?
En bild på tussilago?
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:03Du får en Blåsippa av mig Lena.....första jag sett å plockat i Månkarbo (ca 4 mil N om Uppsala.) i vår. Kuta på nu bara..?!
Du får en Blåsippa av mig Lena.....första jag sett å plockat i Månkarbo (ca 4 mil N om Uppsala.) i vår. Kuta på nu bara..?!
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2010, 23:34Jessie, du har inte letat ordentligt - jag såg tussilago hemma i helgen!
Kolla var jag bor!
Jessie, du har inte letat ordentligt - jag såg tussilago hemma i helgen!
Kolla var jag bor!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:46Det enda tips du fick var att springa LÅNGSAMT. Därför kommer jag med ett motdrag - springa FORT! Korta intervaller bara 1-2 minuter gör underverk för att komma tillbaka i form! Och det är kul! 🙂
Det enda tips du fick var att springa LÅNGSAMT. Därför kommer jag med ett motdrag - springa FORT! Korta intervaller bara 1-2 minuter gör underverk för att komma tillbaka i form! Och det är kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 20:18Jag håller absolut med dig Sandra...och när jag kutade med mina patienter så la jag alltid in en rejäl djävla super-spurt som avslutning av passet. Och jag märkte ganska så snart att dom som körde skiten ur sig då blev bättre å bättre. Vann spurten gjorde
Jag håller absolut med dig Sandra...och när jag kutade med mina patienter så la jag alltid in en rejäl djävla super-spurt som avslutning av passet. Och jag märkte ganska så snart att dom som körde skiten ur sig då blev bättre å bättre. Vann spurten gjorde