Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 21 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Nu är det snart sommar!

Denna veckan tänkte jag faktiskt försöka mig på att öka min spinningmängd lite. Tror att jag klarar av det nu! Och denna veckan måste vi faktiskt kompensera lite för förra veckans dåliga resultat, eller hur?

Ja det måste vi, skäms faktiskt lite. Men musten gick totalt ur mig. Men nu känner jag att det kryper i hela kroppen, spänning inför en ny vecka med jobb, träning och... NJUTA AV LIVET!! (L)

Låter som att du är lite gladare denna vecka Marie!

Jo, det va riktigt nära att vi missade målet förra veckan!
Denna vecka har jag ju sänkt målet men sen kommer jag igen!
Ska ta ett lugnt gympass idag, laddar upp inför vårruset på onsdag! Imorrn blir det

så där nu är ja tillbaka på "riktigt" igen. Började dagen me en promenad. Kändes toppen. Har fått nya arb.tider oxå så nu hinner ja med mig själv.

Hmm, vet inte, lite kanske.
Har fortfarande problem med ångesten... Men ja, får lära mig att hantera det. Får ju inte klok hjälp så jag får hjälpa mig själv istället...
Idag får jag lite minutrar iaf blir iväg på Vårruset! 🙂 Ska bli skoj!!! (V)

Ska för

Jag ska iväg på veckans första spinningpass nu! Det blir inget mål denna veckan - det går inte att sätta något. Någonting hände i samband med uppdateringen så när jag sätter ett gruppmål till oss får jag ett personligt veckomål på över 8000 minuter 😉

Har du messat Olle om denna bugg! Jag tror inte att Olle vill att det ska vara så!!

Visst ska vi ha våra mål och visst ska gruppen ha ett mål... tråkit bara när själva uppföljningen som det innebär har försvunnigt... Kanske har buggen försvunnitom ett pa

Marie! Det är inte lätt att få bra hjälp mot ångest av samhället, det kräver mycket engagemang och tid men det finns möjligheter!
En är att gå via arbetsgivaren, via yrkeshälsan eller vad det heter! de kan betala terapi för upp till 20 eller 40 sesioner.

Ska kolla upp det.
Jag är stolt över att jag var i Göteborg och var social ons-fre, var starkt gjort av mig.

Jag har boken "Självkänsla nu!" men jag har inte läst klart den ännu 😮

Tack Evely!

Jag är ganska säker på att Olle inte vill ha det så, men jag har pratat om det redan tidigare i veckan i "Så fungerar funbeat" så jag förmodar att Olle läser!

Och stackars dig Marie =( MEN! Det får bli nästa års mål! Tills dess ska du vinna över ångeste