Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 21 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Ny vecka och träningen rullar på 😀 Och så insåg jag just att jag klarat av 50% av mitt års mål (H) Är det fler som satt upp års mål? Hur har det gått för er?

Jodå, jag är uppe i 72% av mitt mål, dvs 72% av den träningen jag utförde förra året 😉

Årsmålet är 25000 minuters träning.
63% och jag är väldigt stolt över att jag inte gett upp...... (V)

Med mitt årsmål går det däremot inte så bra! Jag har bara kommit upp i 36 % än så länge och jag borde ha varit uppe i åtminstone 41 %! Däremot är det inte så konstigt att det inte går så bra, dels var jag väldigt träningsmanisk ett par månader förra året

37% gjorda så ja får slänga in en högre växel om ja ska fixa mina 10.000 minuter detta år. Lite vilja o lite kämpande så ska de gå.

Jag har nått 57 % av mitt årsmål. Det är nog bara bra att jag ligger lite över för jag hade hund i början av året och reggade alla hundpromenader, något jag inte gör nu. Men det ska gå! Å Marie, du kommer igen nästa år!

Sprang Vårruset för första gången i mitt liv igår. 37 minuter tog det för mig att pallra mig runt banan, inte så dåligt tycker jag när jag aldrig i mitt liv tidigare sprungit 5 kilometer. Gav lite blodad tand också, så nu ska här ut och springas i sommar

Va kul Maria! Jag ska springa vårruset ikväll! Är sååå laddad!!

Bra jobbat, Maria!! & LYCKA TILL, BILLA! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/bravo.gif

LYCKA TILL Billa. Att det är så många andra runtom, dels som springer och dels som hejar gör det betydligt lättare!