Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 21 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Stort grattis Johanna! Superbra tid!
I år va det så oorganiserat i västerås med vår ruset så det va inge skoj. Det brukar vara fyra startgrupper men det va bara tre i år. Vi gick tre km innan vi kunde röra oss! Vi försökte gå fort i alla fall så vi skulle

Grymt jobbat, Johanna! Grattis.
Och ett förskotts-grattis till Billa också (L)

Låter spännande.. 🙂
Och mindre roligt med arrangerandet av Vårruset... :/ Du får skälla på dem! :O

Om man ska motivera sig själv till lite mer träning idag kanske, blir förmodligen bara lite promenad och rehabiliteringsträning, måste typ börja om på no

Nu är 91 % avklarat för denna vecka! Se om jag kommer ut på promenad imorrn och tar det sista! Annars tar jag det i helgen, fast då kan jag inte regga det förrns söndagkväll eller måndag för jag ska till stockholm över helgen!
Va precis på ett poweryoga p

Blir llååååång promenad i morrn, inplannerat iaf.. 🙂 Åker med morsan till badhuset på morgonen, sen promenerar jag hem därifrån med hundarna... är över 11km (har mätt med cykeldatorn!!) 😀 weeeeeeeeeeeeeeeeee
Då lär jag komma lite närmare mål iaf 😉

Heja! Marie A!!!! Det blir en lång promenad och massvis med minutrar... hoppas att du slipper regn 🙂

Blev inte såååå lång promenad, knät strulade medan jag simmade, så mamma släppte av mig en bit närmare hem istället, så det blev 24min simning och 24min promenad hem. 🙂

Nu fungerar gruppmålen igen! Som ni kanske ser 😉 Vi ligger bra till denna veckan. Statistiken för förra veckan var intressant, jag förstår att det måste ha blivit en hel registretat i efterhand eftersom vi annars tränade dryga två timmar var i genomsnitt

Va du är söt Denize! (L)
Men jag håller med! Alla är jätteduktiga!

Kommer nog gå i mål ikväll! Ska ut på en cykeltur senare!

Räknas shopping?! Jag å syrran shoppade i 5 timmar idag! Syrran är den med mest pengar så hon shoppade mest! Jag köpte bara skos

När jag hade stegräknare (har ju slarvat bort den) så kollade jag på den när jag shopat och räknade om till "effektiv" tid. För jag vet att jag tar ungefär 1000steg/10min, så då hade jag sett innan vad det stod på, och det blev 7000steg, så 70min shoping